طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

  با توجه به پتانسیل  بالای استان در زمینه طراحی سایت اصفهان و کسب درآمد اینترنتی طراحی سایت الو وب در نظر دارد خدماتی همچون طراحی انواع سایت, طراحی فروشگاه اینترنتی ,  طراحی سایت شرکتی , طراحی اپلیکیشن و خدمات بهینه سازی و seo سایت با امکانات بسیار پیشرفته , مشاوره رایگان در زمینه کسب کار خود در اختیار هم استانی ها و سایر شهرستان استان قرار میدهد . طراحی سه سطح معمولی  , اختصاصی و سفارشی  ارائه می دهد برای دیدن نمونه کار طراحی شده در اصفهان به بخش نمونه کارها مراجع بفرمایید. منتظر صدای گرم شما هستیم.

طراحي سايت در اصفهان
طراحی و کدنویسی اختصاصی در اصفهان
طراحی انواع اپلیکشن اصفهان
بازاریابی و تبلیغات با اینستاگرام و اتصال به سایت اصفهان
تزریق خلاقیت و نواوری در طراحی وب سایت اصفهان
طراحی سایت حرفه ای و استاندار در اصفهان
تحلیل برسی و سئو بهینه سازی سایت در اصفهان
نمونه اموزش طراحی سایت به صورت اختصاصی برای کارفرما دراصفهان
طراحی انواع سایت های فروشگاهی و شرکتی با قیمت ارزان
دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی در اصفهان

آیا میدانستید اصفهان دومین شهر ایران در صنعت برنامه نویسی و تجارت الکترونیک می باشد.این آمار برگرفته از موتور جستجوی گوگل و تراکنش های پرداخت اینترنتی میباشد. تنها در سال 96 مبلغ 180000000 هزار میلیون ریال پرداخت از طریق فروشگاههای اینترنتی بوده .علاقه و اعتماد مردم هر چه بیشتر رو به سمت خرید های اینترنتی می رود.

طراحی سایت حرفه ای در اصفهان

پروژه های تحت وب را بخواهیم تقسیم بندی کنیم میتوان به سایتهای شخصی ، شرکتی ، فروشگاهی ، آگهی و بانک تقسیم بندی نمود هر کدام از این سایتهای میتواند طراحی گرافیکی ،کدنوبسی ، سئو ،  بسیار متفاوتی از یک دیگر دارند .

یک مثال : اگر کارفرما از ما بخواهد سایتی فروشگاه نصب دکوراسیون خانگی پیاده سازی شود  روایت عنصر رنگ بندی سایت قرار دادن بخش نمونه کارها با قرار دادن عکسهای زیبا و طرح گرافیکی منسجم بسیار مهم میباشد

ولی در یک سایت اگهی بخش قرار دادن خبر به استایل های مختلف در بخش های متفاوت و امکان درج آگهی تبلیغاتی در تمامی قسمت های سایت بسیار حائز اهمیت است .

توجه کنید حرفه ای بودن تنها به مهارت برنامه نویسی نیست الو وب بر این باور است طراحی سایت حرفه ای در اصفهان باید بسیار مهندسی وار باشد. یعنی بهترین ایده در کمترین زمان و بیشترین بازده با کمترین هزینه برای کارفرما باشد.

>

تنها داشتن یک سایت  کافی نیست امروز دو اصل ui/ux بسیار بازار داغی پیدا کرده که حتما باید این دو معیار به درستی پیاده سازی شود . شاید چند سال پیش طراحی سایت ها در اصفهان آنقدر رنگ لعاب نداشت ولی کم کم با به وجود آمدن اپلیکیشن ها و شدیدتر شدن رقبا در حوزه های مختلف طراحان تصمیم گرفتن برای جا نماندن کارفرما از رقبا رو به پیداه سازی این مدل از طراحی شوند مخصوصا برای مردم نکته بین اصفهانی که برای رفع نیاز خود بیشتر به سایتهای که طراحی تجربه کاربری بهتری دارند اعتماد بیشتری دارند. اما این دو اصل دقیقا چیست؟

1-طراحی تجربه کاربری  یا user experience = همان نقشه راه ماست. ساختار و المان های مختلف سایت را در آن مشخص می شود.

2- طراحی رابط کاربری user interface = همان طرح رنگ گرافیکی است که کاربران آن را می بینید و به تامل با آن می پردازند.

ux

1-تجربه کاربری: بازخوردی از تجربه کاربران هنگام استفاده از محصولات یا خدمات شما است پس باید تصویر خوبی در ذهن مشتری ایجاد شود. بدون شک مهمترین در این ساختار فراهم آوردن بهترین راه حل بدون هیچ گونه پیچیدگی است. هدف از طراحی ux تجربه دلخواه، آسان ، کارآمد و مناسب در نوع زمینه های کاری سایت است از انتخاب و فرایند خرید تا استفاده از از آن توسط کاربر.

الو وب اولین کاری که می کند نیاز مشتری را بررسی میکند و مشکلات مربوط به آن را.ما همه عناصر و هم تجربه را ایجاد میکنیم و با تحلیل آن برسی میکنیم این خدمات چه احساسی را در کاربر ایجاد میکند و با ابزاری که در دسترس داریم تجربه خوب و بد کاربران را می سنجیم و برای آن با راه های علمی و فنی تجربه بهتر ایجاد می کنیم.

ui

1-طراحی رابط کاربری: شاید دیده باشید سایت هایی وجود دارند که از نظر رنگ بندی ، چیدمان، فونت و غیره بسیار در هم و شلوغ است و ماندن در این سایت برای کاربر بسیار سخت است و کاربر به خروج از سایت تمایل دارند. تمامی این عناصر رابط کاربری یک سایت را تشکیل میدهد رابط میان کاربر و محصول در سایت شما . تصوریر، ویدیو، سایز، فواصل ، نمودار ، همگی در این رابطه قرار میگیرند.

تحقیقات نشان داده بیش از 35 % افراد در صورتی که با رابط بد کاربری روبه رو شوند از سایت شما خارج میشوند.

بر خلاف ux که بیشتر روی احساست بازدید کننده تمرکز میکند ui  بر روی ظاهر محصول و اجزاء مختلف آن تمرکز دارد و طراح اطمینان حاصل میکند که طرح ux بطور بصری ایجاد شده کاملا با ظاهری زیبا را بسازد.

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

وجود یک سایت شرکتی حرفه ای در اصفهان به صورت استاندارد با در نظر گرفتن . طراحی خلاقانه و رسپانسیو، رنگ سازمانی ، داشتن نمونه کار ، طراحی اختصاصی صفحات درباره ما ، تماس با ، صفحه نخست، ساخت فرم اختصاصی برای گرفتن اطلاعات ،بسیار جلب توجه میکند و یک امر بسیار مهم در برای هر شرکت خصوصی و یا دولتی می‌باشد .

وقتی شرکتی در اصفهان تاسیس می شود قرار است که یک سری خدمات و محصولات خود را به دیگران معرفی کند و از این راه کسب درآمد بکند هر چه این خدمات در سایت به صورت زیبا کامل توضیح داده شود مسلما مشتریان بیشتری جذب میکند و حس اعتماد را در بازدید کننده بیشتر میکند . مثلا در یک سایت شرکتی که موضوع ان در مورد خدمات و تعمیرات ساختمانی است بهتر فرمی در سایت طراحی شود و از مشتری اطلاعات مکانی خرابی نوع وسیله و شرح کلی از مشتری گرفته و در اولین فرصت با شرکت ارائه دهنده خدمات نیروی متخصص خود را به مکان مورد نظر بفرستد در پایان مشتری با رفتن به پروفایل تعمیرکار به او امتیاز دهد این مدل طراحی سایت شرکتی را تیم ما برای یکی از مشتریان طراحی کرد و فیدبک و درآمد بسیار خوبی را از این کار کسب کرده . در مجموع تیم ما با توجه به شرکت شما ایده های خلاقی را به شما ارائه میدهیم.

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

از انجایی که اصفهان یک شهر صنعتی است و کارخانه های تولیدی بسیار زیادی در مناطف مختلف ان مشغول به کار هستند به راحتی با طراحی سایت در اصفهان به فروش بیشتر محصولات خود جامعه عمل بپوشانید و تیم الو وب بر این باور است که این کار بسیار راحت است اما چرا ؟ تصویر کنید شما تولید کننده کاشی و سرامیک در اصفهان هستید بساری از عمده فروشان و خرده فروشان ترجیح میدهند که از شما خرید کنند تا پول بار بدهند و بخواهند جنس رو از شهر های دیگر بیاورند و یا حتی شما نماینده یک برند از محصولات داخلی یا خارجی هستید باز هم با طراحی وب سایت حرفه ای در اصفهان و سئو ابتدایی ان به راحتی تمام استان از شما خرید می‌کنند . توجه کنید شما وقتی تولید کننده یک محصول خاص هستید و صد البته برند شما دارای ویژگی هایی هست که در دیگر محصولات وجود ندارد و این مورد کار شما رو بسیار راحت می‌کند زیرا تعداد رقبای شما انقدر زیاد نیستند و این عالی است تیم الو وب در برسی و انالیز بسیاری از سایتها در اصفهان به این نتیجه رسید در اکثر این مشاغل با طراحی یک سایت و سئو ان به راحتی میتوانید فروشگاه اینترنتی راه انداخت و به درامد خوبی رسید زیرا انقدر این نوع کسب درامد سخت نشده و پر رقبات نمی‌باشد این نکته را داشته باشید کسی که سایت فروش جوراب دارد چون یک کالای عمومی است خیلی باید کار بکند تا به فروش خوبی برسد اما کسی که کارخانه تولید pvc دارد بسیار راحتر به درامد می‌رسد چون وجود این کارخانه ای در اصفهان بسیار کمتر از کارگاه تولید جوراب می باشد . یک توصیه مهم که ما به همه مشتریان خود میکنم این است که همیشه فروشگاهی که بالا میاورید به صورت تخصصی روی همان محصول کار کنید زیرا درصد موفقیط شما بسیار بسیار بالاتر است تا کسی که همه چیز درر سایت خود به فروش میرساند.

یکی دیگر از دلایل محبوب بودن فروشگاه های اینترنتی انتخواب محصولات و خواندن ویژگی های ان و مقایسه محصولات در کمال ارامش هست و نیاز نیست در ترافیک کلان شهر اصفهان مجبور به بیرون رفتن باشید

الو وب با در نظر گرفتم نوع سایت شما معرفی ان به دیگران با رعایت تمام نکات دیجیتال مارکتینگ مانند مبحث طراحی ، برنامه نویسی ، جذابیت محیط کاربری ، تبلیغ در شبکه های اجتماعی و … این مهم را برای شما به ارمغان میاورد.

طراحی سایت های خبری ، ورزش ، مجله ای در اصفهان

اگر علاقه به وبلاگ نویسی دارید و طرح های ایرانی و یا خارجی سایت های بزرگ خوشتون میاد میتونید روی ما حساب باز کنید. ما با طراحی سایتی سبک و سریع و قابلیت بازدید هزاران نفر بازدید کننده در طول روز باعث رونق کسب کار شما خواهیم شد. تمامی امکاناتی یک وبلاگر حرفه ای استفاده از کنترل پنل ساده  برای کنترل تمامی قسمت های سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ویژگی های مهم  سایت های خبری ، مجله ای ، ورزشی

کسب درآمد : مطمئنا یکی از مهمترین بخش اینگونه سایتهای ایجاد بخش تبلیغات است ما سایت رو طوری طرح خواهیم زد که از قسمت بالا تا پایین سایت با ایجاد بخش های مختلف امکان درج تبلیغات به حالت های مثل عکس ، ویدیو ، گیف و یا استفاده از کد را برای شما به همراه خواهیم آورد. علاوه بر آن به به فکر نمایش در موبایل و دستگاههای دیگر نیز هستیم که شما بتوانید در هر دستگاهی که دوست دارید این تبلیغات را نشان دهید.

استفاده از طرح بندی  و رنگ بندی های مختلف برای سایت های مجله ای ، ورزشی ، سرگرمی ، خبری ، نقد بررسی ، پزشکی می باشد.

استفاده از فونت های پرطرفدار ایرانی و خارجی و استفاده از آن در تمامی نقاط سایت

مگامنو های بسیار حرفه ای و ریسپانسیو با قابلیت های درج هر محتوایی در آن

طرح بندی قالب سایت به حالت های تک ستونه و چند ستونه  حتی در بخش هدر و فوتر سایت

استفاده از تکنولوژی AMP که یک بحث مهم  در سرعت ایندکس و سئو محتوا است.

سبک و سریع بودن سایت در لود صفحات مختلف

قابلیت درج نظرات و لایک کردن ، پاسخ دادن به آن همانند شبکه های اجتماعی

طراحی سایت پزشکی در اصفهان

اصفهان یکی از شهر های بزرگ شلوغ و پرجمعیت است از این رو بیماری ها متاسفانه روز به روز رو به گسترش است. اما راه حل ما برا کم کردن دغدغه بیماران استفاده از طراحی سایت پزشکی در اصفهان است که به صورت آنلاین جوابگو مشتریان باشد. شاید یکی از مهمترین مشکلات بیماران در کلان شهر ها وقت گرفتن است.مثلا یکی از چالش ها در شهر اصفهان این است که بیشتر دکتران متخصص در خیابان آمادگاه هستند و بیماران برای رفتن به ان جا با مشکل پارک ماشین روبرو هستند ما سعی بر آن داریم با استفاده از سایت های نوبت دهی آنلاین در تمامی نقاط استان کار بیماران را راحتتر کنیم .

ویژگی سایت ها ی پزشکی که تیم الو وب  بیشتر روی آن کار میکنیم به شرح زیر است:

بخش بندی قسمتهای مختلف سایت و نوبت دهی جدا برای هر قسمت  مانند بخش ارتوپدی ، جراحی

طراحی قسمت سوالات و جواب های حرفه ای که بسیاری از سوالات اولیه بیماران را جوابگو خواهد بود بدون نیاز به حضور در مطب یا بیمارستان .

امتیاز دادن و درج نظر اعضای سایت به پزشکان مربوطه و امتیاز دادن به آنان

سئو محلی سایت و درج اطلاعات کامل مطب و یا بیمارستان و ایجاد سوال جواب در قسمت گوگل مپ

اپلود مدارک پزشکی توسط بیمار به طوری که تنها دکتر خود بیمار قابلیت دیدن مدارک و جواب  دادن به وی را دارد.

طراحی قسمت اعضا که پزشکان یک مجموعه را به صورت کامل معرفی می‌کند مانند سوابق کاری ، تحصیلات

برای پزشکان جراحی پلاستیک و زیبایی نیز برنامه های خلاق در نظر گرفته ایم که یکی از معمول تر آن استفاده از متریال بعدی و قبلی است که بیماران قبل و بعد جراحی را میتوان با هم مقایسه کنید.

طراحی سایت وردپرس در اصفهان:

بیشتر کسب وکارهای کوچک و به نسبتا بزرگ در اصفهان با cms  محبوب وردپرس راه اندازی شده اند . اما چیزی که مهم است  اگر تمایل دارید که سایت خود را با وردس بالا بیاورید این نکته در نظر بگیرید که کار خود را به وردپرس کار بسپارید نه تنها کسی که تازه  وردپرس و تعدادی پلاگین رو بلد کار کنه که متاسفانه این موضوع در استان اصفهان اصلا مورد توجه کارفرمایان نیست .

وردپرس به دلیل آمده بودن ، آپدیت های بی شمار آن  و ماژول های که روی آن نصب می شود نیاز است کسی  تیم طراح با تمام موارد امنیتی ، کد نویسی ، تداخل به وجود آمده  وردپرس آشنایی و مهارت کافی را داشته باشد.بسیاری از طراحان سایت های وردپرس در اصفهان دیده شده بعد از مدتی سایت مشتری یا خیلی کند شده و یا دچار موارد فنی گوناگون از جمله هک شدن می شود در صورتی که از همان ابتدا سایت وردپرس به درستی کار میکرده که این مورد باز هم بر میگردد به ادم مهارت فنی طراح. البته اشتباه نکنید وردپرس cms  سریع در این سال ها شده به خصوص با آپدیت های بسیار خوبی که داده  ولی  ممکن است در بعضی قالب ها و ماژول های آن استاندارد نبوده که نباید از آنها استفاده شود. ولی بیشتر مشکلات به وجود آمده ناشی از ضعف طراح است که تجربه کافی را در استفاده از ماژول و قالب ها رو نداشته .

تیم ما  وردپرس را برای بیزینس های کوچک و متوسط توصیه میکند و در صورتی که کسب کار شما بزرگ است و در آینده نیز بزرگ تر خواهد شد ما به شما استفاده از فریم ورک لاراول و یا استفاده از زبان php را توصیه میکنیم . در هر دو حالت تیم ما با داشتن کادری با تجربه و طراحی بسیاری از سایت ها با تکنولوژی مختلف آمده است این خدمات  به صورت کاملا صحیح و مطابق با استاندارد روز برای شما طراحی و بهینه کند.

طراحی سایت ارزان در اصفهان

خوب این جمله ریشه در فرهنگ سرچ ما ایرانی ها نیز دارد اگر شما به دنبال طراحی سایت ارزان در اصفهان هستید چند احتمال وجود دارد 1-صرفا شما به دنبال یک وبسایت ساده با کمترین امکانات هستید و صرفا میخاهید خودتان یا شرکت که دارید معرفی کیند 2-برای شما بسیار مهم و با ارزش است و برنامه های بلند مدت برای وب سایت خود دارید. اما الو وب به شما پیشنهاد میکند در هیچ یک از موارد به دنبال طراحی سایت ارزان نروید حتی در حالت اول

1-فرض بگیرید شما یک شرکت هستید و خدمات یا محصولی را نمایندگی میکنید خوب وقتی شخصی از هر جای ایران وارد سایت شما میشود با دیدن سایت شما شاید حس خوبی به ان دست ندهد در واقع مشتری ذهنیتی بد از شرکت شما در ذهنش ایجاد میشود و شما به خاطر کمتر هزینه کردن به همین راحتی یک مشتری از دست داده اید مشتری که میتوانست با خود مشتریهای دیگری نیز به همراه بیاورد.

2-در حالت دوم حتما به دنبال یک طراحی سایت باشید که تمام نیازهای شما براورده سازد و ان چیزی که در ذهن شما است در صفحات وب پیاده سازی کند به رعایت تمامی استانداردهای طراحی که چنین برنامه نویسانی هرگز با قیمت های پایین کار نمیکنن بسیار ساده است حقوق یک برنامه نویس که در یک شرکت طراحی سایت در اصفهان و یا در دنیا کار میکند بسیار بالا تر از یک فرد دیگر است.

طراحی-سایت-ارزان-در-اصفهان

 

طراحی سایت ارزان و اتفاقات بعد از آن ؟

خوب امیدوارم اتفاق بدی بعد از پیاده سازی وب سایت شما نیفتد مانند هک شدن عدم نمایش صحیح در اسکرین های مختلف ، کند بودن وب سایت و….  بیشتر کسانی که پروژه های وب را با قیمت پایین انجام میدهد مسلط به برنامه نویسی نیستند یه مثال میزنم تا بهتر متوجه بشوید بعد اتمام کار شما فرض میگیریم شما میخواهید امکان فروشگاهی کردن با امکان vip کردن را اضافه کنید وقتی شخص یا شرکت برنامه نویس نتواند این امکان را برای شما انجام دهند به سراغ شخص دیگری میروند تا این کار را برای شما انجام دهند که جنبه دلالی به خود میگیرد و قیمت تمام شده آن در خیلی از موارد گرانتر از هزینه اولیه طراحی سایت ارزان شما میشود .یک برنامه نویس با تجربه در کمترین زمان تمامی مشکلات را رفع میکند.

البته استفاده از cms ها درست است که کار را کمی راحت تر کمتر ولی شما باید باز هم به مفاهیم کد نویسی نه 100% مسلط ولی باید بتونید عمده نیاز مشتری را رفع کنید هر مشتری با مشتری دیگر خاصیتهای متفاوتی دارد . که بدون دانش برنامه نویسی شما موفق خواهی بود. اکثر سفارش هایی که به الو وب محول شده نیز در قسمتهای مختلف پروژه کد نویسی اختصاصی شده. امیدوارم اگر دوباره با جمله طراحی سایت ارزان در اصفهان مواجه شدید کمی تامل کنید و از خود این سوالات را بپرسید که آیا این شرکت و یا شخص دارای نمونه کار اختصاصی است و یا میتواند تمامی خواسته ی شما را در آینده برآورده سازد.

قیمت طراحی سایت در اصفهان

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت شامل موارد زیر است

1-خیلی طبیعی هست که شما وقتی به چند شرکت طراح در اصفهان زنگ بزنید و ازش قیمت طراحی سایت در اصفهان بپرسید و قیمت های مختلفی رو بشنوید. حتی اگر شما به یک شرکت طراحی در تهران، کرج،مشهد و ….  زنگ بزنید قیمت متفاوتی بشنوید. اما این تفاوت قیمت از کجاست. ببینید من یک مثالی برای شما میزنم طراحان سایت مانند خیاط هایی هستند که برای افراد چاق لاغر لباس درست می‌کنند هر چقدر مهارت این افراد بیشتر باشد پس دستمزد آنها نیز بیشتر است.

2-اگر شکل و سرعت و استاندارد های سایت برای شما مهم است و شغل شما به گونه ای است که این مورد می‌طلبد که یک سایت زیبا داشته باشید پس بهتر کمی هزینه بیشتری بکنید و مطمئن باشید بازگشت سرمایه شما در مدت کوتاه بر خواهد گشت. اگر هم که نه می توانید یک سایت مرتب ، شیک با رعایت تمامی استاندارد ها داشته باشید که تعرفه هزینه اینگونه سایت ها معمولا 1 الا سه میلیون متفاوت تر از حالت اول است.

3-امکانات یک سایت مهمترین فاکتور متغیر هزینه ها است ممکنه شما یک سایت شرکتی ساده بخواهید داشته باشید ولی از شرکت طراح بخواهید مثلا قیمت انواع ارز و سکه و یا شاخص بورس را برای شما در قسمتی از سایت به شما نشان دهد خوب این یک امکان خاص است پس هزینه جدا باید برای این کار در نظر گرفته شود ولی اگر یک امکان عمومی باشه مثلا قرار دادن گالری تصاویر هزینه زیادی نمیتونه داشته باشه.

4-استفاده از زبان برنامه نویسی : شاید نزدیک به 70% زبان های طراحی php و در بستر وردپرس است این زبان بسیار سریع و امنیت بسیار بالا با کتابخانه های خوبی داره که قیمت طراحی سایت در اصفهان کمتر و امکانات بیشتر دارد و کار را برای شرکت ها راحت تر می کند. پس اگر تعرفه بالایی را برای یک سایت استعلام گرفتید و سایت شما یک سایت معمولی فروشگاهی یا شرکتی بود ممکنه که آن شرکت از cms استفاده نکنه و از پایه با php  یا asp.net یا دیگر زبانها برای شما کد بزنه . حتی استفاده از cms  نیز می‌تواند به صورت اختصاصی کد زده شود به خاطر امکانات خاصی که کارفرما طلب می‌کنه و این قیمت طراحی را میتونه دچار تغییرات کنه و معمولا میتونه بین 1 الا 4 میلیون متغییر باشه.

5-قیمت های نا متعارف : متاسفانه در استان اصفهان نیز گاه دیده شده تعرفه طراحی سایت در اصفهان حتی 700 هزار تومان هم دیده شده و یا قیمت های بالای 50 میلیون البته برای سایت های متعارف که امکانات چندانی هم ندارن مورد دوم که مشخص که قیمت خیلی نا معقول هست و تصور نکنید جون قیمت بالایی هم داره پس یک شاهکار هنری را به شما تحویل خواهد داد. ولی در مورد اول مشخصا این افراد و یا شرکت ها یا مهارت کافی را ندارند ، کدهای کثیف میزنند ( سایت دچار نواقص و ارور است ) ، تعهدی نسبت به کارفرما ندارند و بسیاری از موارد دیگر این در حالی است شما برای طراحی سایت نیاز به هاست و دامنه دارید یک دامنه .com تا به این تاریخ 12/202 حدود 245  هزار تومان و یک هاستینگ قابل قبول و سریع با آپتایم 99% از 250 هزار تا 1 میلیون تومان است.

در آخر باید بگم به این نتیجه رسیدیم که قیمت مشخصی را در سایت درج نکنیم زیرا مشتری ممکنه بعضا امکاناتی بخواهد که نیاز به هزینه دارد و مشتری ممکنه دچار سوء تفاهم شود. توصیه تیم طراحی الو وب این است به ما زنگ بزنید و راجب پروژه سایت خود یک توضیح کوتاه بدهید تا ما همان موقع قیمت را به شما بگوییم و یا در مواردی خواص چند ساعت بعد برای شما پیش فاکتور با درج امکانات ارسال کنیم.

تعرفه قیمت و خدمات طراحی سایت در اصفهان

1- آموزش ویدیوی با کیفیت بالا از تمامی قسمتهای مورد نیاز کارفرما ( اموزش در دو سطح عمومی و پیشرفته ، همچنین آموزش در محل )

2-قیمت مناسب 2-تحویل وب سایت شما در کمترین زمان ممکن

3-طراحی اپلیکیشن شرکتی و فروشگاهی با امکانات بی نظیر همراه با پنل کاربری

4-seo و بهینه سازی سایت در هر دو سطح عمومی و پیشرفته (سطح عمومی در سایت رعایت می شود) -زدن نقشه گوگل به گونه ای که وقتی مثلا کسی جمله نمایندگی سونی در گوگل مپ و یا در موبایل سرچ کند کسانی که در اصفهان یا اطراف زندگی می کنند گوگل مکان کسب کار شما را به مشتری نشان میدهد

5-تیزرهای تبلیغاتی با افتر افکت + فتوشاپ

6-طراحی اختصاصی مطابق با خصوصیات کسب کار شما همچنین سرعت بالا در لود سایت

7-پنل کاربری فارسی با امکانات متنوع

8-مشاور رایگان برای هر چه بهتر کردن وب سایت چه در زمینه طراحی رنگ و امکانات بلکه در زمینه های شبکه های اجتماعی محبوب

9- گسترش سایت (اگر ما برای شما یک وب سایت شرکتی طراحی کردیم و شما بدها بخواهید قابلیت فروشگاهی شدن و صدها موارد دیگر تبدیل کنید الو وب با کمترین زمان و بهترین قیمت این کار را برای شما انجام خواهد.

10-طراحی برای تمامی دستگاه ها لب تاپ ، موبایل ، تبلت ، و مانیتور و تلویزیون (تکنولوژی بوت استرپ )

11-رعایت قوانین ux , ui و موارد دیگر.

اضافه کردن خودکار به قسمتی های مختلف وب سایت  همچنین انتخاب مکان نمایش  مانند برگه ها نوشته ها – نمونه کار-دسته محصولات –برچسب ها-تیکه ها –پیوند دلخواه-سایدبار – فوتر

چیدمان منو : به صورت ردیفی –ستونی – جداکننده افقی-محتوای سفارشی –بخش تب ها – پستهای داینامیک-تقسیم منو –محیط ابزارک

پیوندهای دلخواه: کافی است آدرس اینترنتی در فیلد گذاشته و عنوان آن را در زیر همان فیلد انتخاب فرمایید.

تنظیمات عمومی

استیل نویسی دلخواه با css  ، javascript :

انتخاب  css دلخواه به صورت سراسری . کد شما به صورت سراسری در کل وب سایت اعمال می شود.

انتخاب css  دلخواه چه در موبایل و دسکتاپ به صورت جداگانه .اگر تمایل دارید در موبایل و یا دسکتاپ منو شما طبق آن چیزی که دوست دارید به مخاطب نشان داده شود.

بارگذاری فایل های جاوا اسکریپت به صورت دلخواه

مدیریت لود شدن فونتها و ایکونهای svg  و css  در وب سایت . شما با استفاده از تکنولوژی  css و  svg قادر به وجود آوردن و کنترل آنها هستید .

تبدیل فونت آسم 4 به فونت آسم 5  کاملا سازگار و بدون مشکل

بارگذاری : API نقشه گوگل : اگر تمایل دارید که از api  نقشه گوگل استفاده کنید در منو سایت می توانید ا انتخاب یک تیک آن را انجام دهید.

منو واکنش گرا (تبدیل منو ساده به منو همبرگری ) : شما میتوانید تعیین کنید در چه عرضی بر اساس واحد پیکسل منو کشیده شده تبدیل به یک دکمه شود سپس با کلیک بر روی ان  لینک های منو برای شما باز شود .

باز یا بسته بودن زیر منو ها : به عنوان مثال اگر یک لینک در سایت شما شامل چندین زیر شاخه داشته باشد شما می توانید تعیین کنید که ایا این زیر منو ها به صورتی لمسی نشان داده شوند و یا همیشه این زیر منو به کاربر نشان داده شود.

هاور شدن : اصطلاحا شما وقتی روی لینکی با موس می روید یک انیمیشن اتفاق می افتد زیر منو ها در یک مدت زمان و در یک نقطه از مکان به وجود می آیند شما میتوانید این دو مورد را با استفاده از زمان بر حسب میلی ثانیه کنترل کنید.

استفاده از شورت کد ها : شما با استفاده از کدهای کوتاه آن را در هر کجا کپی پیست نمایید سپس منو مورد نظر شما به نمایش در خواهد آمد

تعداد نامحدود ساخت منو : به تعداد میتوانید منو درست کنید به شکلهای مختلف ان را تنظیم کنید سپس با ابزار های مختلف در هر قسمتی از سایت آن را نشان دهید.

عرض زیر منو مگا منوی عمودی : میتوانید عرض زیر منو خود را  بر اساس پیکسل مشخص کنید کنید .

سوئیچ کردن : هنگام هاور کردن موس بر روی منو سه حالت اتفاق می افتد

1-هاور شدن: یعنی زیر منو همان موقع به کاربر نشان داده شود.2-کلیک کردن : کاربر باید روی آن کلیک کند تا زیر منو باز شود.

انتقال کشویی به صورت انیمیشن : زیر منو ها با هاور شدن موس به 4 حالت ظاهر میشود و میتوان این 4 حالت را بر اساس زمان کنترل کرد. ظاهر شدن -محو شدن-حرکت به سمت بالا و پایین-ساده بدون انیمیشن

چیدمان قرارگیری منو : منو ها معمولا به صورت یک نوار به کاربر نشان داده می شود که به 3 حالت به کاربر نشان داده میشود.عرض کامل صفحه – به سمت چپ و راست – حالت وسط چین . همچنین انتخاب دلخواه موقعیت قرار گیری منو در عرض و حاشیه بالا و پایین در سایت بر اساس پیکسل

ساخت منو شناور – مگا منو – منو ساده به وسیله کشیدن و رها کردن موس

توضیحات و تفکیک برای هر لینک : هر لینک در منو میتواند یک توضیح داشته باشد که وقتی موس بر روی ان می رود نشان داده می شود  . تفکیک لینک ها در منو با استفاده از کاراکترهای دلخواه مثلا با خط چین یا خط نقطه.

گذاشتن تصویر و کنترل آن: گذاشتن تصویر در هر 4 جهت با 24 حالت مختلف مانند Thumbnail ، Medium ، Medium Large ، Large همچنین گذاشتن تصویر با ابعاد دلخواه در طول و عرض متفاوت.انتخاب بودن یا نبودن تصاویر در موبایل و انتخاب حالت هوشمند lazy load  برای بارگذاری هوشمند تصاویر

رنگ بندی و استایل: انتخاب رنگ  و استایل در قسمت بک گراند، کادر بندی ، خمیدگی ها ، فواصل داخلی و خارجی ،رنگ فونت و سایز فونت  ،نوع فونت ، فعال و غیر فعال بودن لینک ، اندازه و رنگ و نوع آیکون

قابلیت درون ریزی و برون ریزی تنظیمات منو.

طرح بندی اسلاید : به صورت اسلایدری – صحنه – کروسل

ابعاد تصویر : اتوماتیک : اسلایدر ابعاد را به صورت هوشمند برای شما درست می کند.

تمام عرض : اسلایدر عرض کل وب سایت را در بر خواهد گرفت

تمام صحنه : در هر صفحه نمایشی با اندازه های مختلف کل بخش مانیتور را در بر خواهد گرفت. و برای عبور از ان بخش کافی است کمی اسکرول کنید .

اندازه ناحیه لایه در دسکتاپ ، لب تاب ، موبایل: انتخاب عرض و طول دلخواه در دستگاههای مختلف.

انتخاب عرض حداکثری بر حسب پیکسل.

انتخاب نقطه شکست از دسکتاپ به دیگر دستگاه ها : اگر طراحی اسلاید در موبایل و دسکتاپ متفاوت باشد می توانید مشخص کنید در چه اندازه ای در مرورگر انتقال طراحی از دسکتاپ به موبایل صورت گیرد.

انتخاب پس زمینه رنگی و یا تصاویر  در هر لایه از اسلایدر حتی به صورت سراسری .

انتخاب انواع خط کشی ،سایه زنی ، و فاصله در هر اسلاید.

نامگذاری: انتخاب نام پروژه و گرفتن شورت کد آن : می‌توانید با گرفتن شورت کد و کپی پیست کردن در هر قسمتی از وب سایت آن را به نمایش بگذارید.

نمایش قسمتهای مختلف محتوای وب سایت : اگر در سایت شما اخبار ، برگه ها ، دسته بندی ، محصولات و … قسمتهای دیگری دارید میتوان با انتخاب این قسمت محتوای خود را در اسلایدر نمایش دهید.

فیلتر محتوا: اگر قسمت فروشگاه و یا شبکه های اجتماعی را انتخاب کردید می‌توانید بر اساس محصولات موجود و یا تخفیف های ویژه  ، قیمت ، و یا کد هر محصول آن را نشان دهید .

همچنین در شبکه های اجتماعی نیز با دادن توکن و ادرس پیج می‌توانید تعداد اسلاید ، کش ، منبع تصویر را برای نمایش در اسلایدر مشخص کنید.

پیش فرض انتخابات سراسری: انتخاب شناسه ماژول ، کلاس ماژول ، مدت زمان هر اسلایدر ، تاخیر اولیه در اولین نمایش ، ارث بری هوشمند ، واکنشگرا بین دستگاه های مختلف ( به صورت خودکار المان های در اسلایدر رسپانسیو خواهند شد )، انحراف های واکنشگرا ( اگر عنصرها در اسلایدر در ابعاد مختلف مرورگر موقعیت متفاوتی باید داشته باشند این عمل به صورت خودکار انجام خواهد شد)

اسلایدر شو: چرخش اسلاید به صورت اتوماتیک و یا رندوم ، توقف اسلاید با هاور شدن موس روی هر قسمتی از آن ، توقف بعد از هر چند عدد تکرار ، نمایش و یا مخفی کردن ماژول در صفحه نمایش.

ویژگی ها بر اساس حرکت موس:انتخاب پارالاکس خاموش و یا روشن بودن (پارالاکس روی یک عنصر بسته به حرکت موس روی آن به جهت های مختلف xyz  حرکت می‌کند و قابل کنترل است.)تایم لاین : بر اساس حرکت اسکرول میتوان مشخص کرد که یک عنصر چه مقدار سرعت باید داشته باشد.افکت های مبتنی بر اسکرول: بر اساس حرکت اسکرول عنصر مورد نظر محو شود، سیاه و سفید شود،در هر محورهای xyz  جهت داده شود.

نمایش لود شدن در صفحات:به 15 حالت و رنگ بندی دلخواه می‌باشد.

نوع بارگذاری اسلایدر : به صورت بارگذاری تکی، سریع ، باهم ، هوشمند (در هنگامی که اسلایدر شما از عکس ها و یا عناصر با کیفیت و در نتیجه سنگین شدن آن می‌شود شما میتوانید مشخص کنید که آیا این ماژول در هر اسلاید خود چگونه عناصر داخلش را بارگذاری کند.)

موقعیت قرار گیری عناصر در صفحه: با کشیدن و رها کردن میتوانید عناصر اسلاید را جابجا کنید ولی اگر میخواهید در محور x  در سه جهت چپ ، راست ، وسط  و در محور y  بالا ، وسط ، پایین به صورت دقیق قرار گیرد با استفاده از دکمه قابل انجام است.

ردیف و ستون :  صفحه نمایش اسلایدر را میتوان به ستون ها و ردیف های مختلفی تقسیم بندی کرد و عناصر را در داخل آن جا گذاری نمود. ترتیب این ستون و ردیف ها در دیگر صفحه نمایش ها متناسب با آن حفظ خواهد شد.

تنظیمات ناوبری:

پیشرفت نوار اسلاید: اگر زمان شما در هر اسلاید 30 ثانیه باشد یک نوار در بالا و یا کنار اسلایدر به حرکت در خواهد آمد که شما بدانید زمان اسلاید تمام خواهد شد.همچین می توان انتخاب کنید در چه صفحه نمایشی دیده شود یا خیر و شکل های ظاهری مانند رنگ، انیمیشن، خمیدگی ،و تراز بندی آن در 6 جهت مختلف را مشخص کنید.

پیکان ها (دکمه که باعث چرخه حرکتی اسلایدر میشود) : پیکانها میتواند به صورت عکس کوچک، آیکون ، نقطه ، زبانه ها و یا نوشته باشند .و هر کدام از آنها قابلیت شخصی سازی مانند انواع حالت ها ، موقعیت قرار گیر آن در اسلاید ، رنگ بندی و رنگ پس زمینه،انیمیشن ، جهت نمایش دادن در هر 4 جهت ، اندازه  را دارند.

لمس حرکتی: میتوان مشخص کرد در دستگاههای لمسی حرکت اسلاید با استفاده از لمس دست باشد  و مشخص کردن جهت لمس کردن و یا با ضربه زدن باشد .

حرکت اسلاید با استفاده از اسکرول موس: جهت حرکت اسلاید رو به جلو و یا عکس حرکت با استفاده از اسکرول کردن.

فرم پیشرفته

درج انواع فرمهای استاندارد : انتخاب انواع فرم بر حسب فرمت های عددی ، تاریخ ، کد ملی ، html  ، دکمه های رادیوی و چک باکس ، لیست باز شو ، جدا کننده بخش ، متن تک خطی ، چند انتخابی ، متن پاراگراف ،

درج انواع فرم پیشرفته شامل :

تاریخ

انتخاب تاریخ : انتخاب تاریخ به صورت شمسی و میلادی

نوع تاریخ فیلد ورودی: فیلد تاریخ به کاربران امکان می دهد یک تاریخ بنویسند. که به سه حالت بازشو تاریخ ، و انتخابگر تاریخ ، فیلد تاریخ باشد و هر بار انتخاب هر کدام می توان آیکون و یا عکسی دلخواه برای تان انتخاب کنید.

قالب تاریخ : میتواند به صورت هر چهار جای گشت تاریخ ، روز ، ماه ، سال باشد.

فیلد نام: شامل انتخاب نام نام خانوادگی ، پیشوند ، پسوند ، میان انتخاب شود.

شماره تلفن : به صورت ساده و یا بین الملل باشد

درج آدرس وب سایت

آدرس : درج آدرس ، خیابان ، شهر کشور ، کد پستی ،اضافه آدرس.

نام کاربر : میتواند به صورت سفارشی یا استاندارد باشد . حالت سفارشی میتوان از کاراکتر های عددی ، حروف ، و دلخواه باشد

کد امنیتی : استفاده از فیلد CAPTCHA برای فرستادن فرم.

قبول کردن قوانین و مقررات

ارسال فایل : امکان مشخص کردن حجم فرم ارسالی ، بارگذاری چند فایل ، انتخاب فرمت فایل های مجاز برای فرستادن

فیلدهای ارسال نوشته  :

متن نوشته :

انتخاب وضعیت نوشته : وضعیت که از ورودی این فرمی که توسط کاربر پر می‌شود سه حالت اتفاق خواهد افتاد .نوشته به صورت خصوصی ، در انتظار بررسی ، منتشر شده می‌تواند باشد.

نویسنده پیش فرض : استفاده از کاربران وارد شده به عنوان نویسنده.

قالب ارسالی نوشته : فرم های ارسالی میتواند در قالب عکس ، ویدیو ، نوشته ، لینک ، چت ، فایل صوتی ارسال شود.

دسته بندی نوشته : از دسته بندی های سایت میتوان برای طبقه بندی هر فرم ارسالی استفاده کرد.

ایجاد قالب محتوا : میتوان با استفاده از شورت کدهای فرم و محتوای دلخواه محتوای نوشته خود را به صورت پیش فرض درست کنید.

عکس نوشته : این فیلد به کاربر را اجازه پر کردن اطلاعاتی در مورد عنوان ، شرح عکس ، توضیحات را وارد کنید .و انتخاب عکس شاخص برای کاربر.

امکانات عمومی فرم پیشرفته:

انتخاب حالت ضروری بودن ارسال فرم

انتخاب عنوان : این عنوان فیلد است که کاربر در هنگام پر کردن فرم مشاهده می کند.

توضیحات فیلد: برای فیلد توضیحات را وارد کنید. این توضیحات برای راهنمایی انتخاب ها و پر کردن فیلدها به کاربران نمایش داده می شود.

حداکثر کاراکتر : تعداد کاراکترهای مجاز برای ارسال نوشته

حالت نمایش :راهنمای متن : راهنمای متن همراه با فرم ارسال نمی شوند. از نگهدارنده ها برای راهنمایی درباره مقادیر و قالب ها استفاده کنید.

مشخص کردن جایگاه توضیحات فیلد در زیر یا در بالای فیلد

پیام تایید سفارشی : سفارشی سازی پیغام خطا در صورت اشتباه پر کردن فیلد توسط کاربر

اندازه فیلد: بزرگ ، متوسط ، کوچک

کلاس css  سفارشی

 

 

فیلد قیمت گذاری کالا:

انتخاب محصول: انتخاب نوع فیلد از نوع ليست بازشو ،دکمه های رادیویی، محاسباتی ریاضی (فرمول ریاضی را مشخص می کند. جواب این فرمول به صورت دینامیک در مقدار این فیلد قرار می گیرد.)

مشخص کردن تعداد و مقدار

محاسبه هزینه حمل نقل و مجموع کالا

بازه عددی: حداقل و حداکثر مقدار این فیلد را وارد کنید.

قالب عددی : می توانید از کاما یا دات برای جداکننده اعشاری ، واحد پولی استفاده کنید.

انتخاب واحد ارزی : واحد پول بر اساس منطقه مورد نظر خود. واحد پول برای فیلد قیمت گذاری و محاسبات قیمت استفاده می شود.بیش از 30 واحد ارزی دنیا همچنین ریال و تومان.

منوی نوار ابزار:  قرار گرفتن فهرست فرمها، و ده فرم اخیری که در ویرایشگر فرم باز شده‌اند نشان می‌دهد.

انتخاب عنوان فرم و توضیحات کوتاه برای خود و کاربران

طرح بندی فرم:

انتخاب محل برچسب:که شامل انتخاب محل برچسب است که در سه ناحیه تراز چپ ، راست ، بالا قرار میگیرند

توضیحات برچسب :توضیحات برای هر فرم می تواند جدا باشد و محل قرارگیری ان را میتوانید بالا و یا پایین فرم قرار دهید.

محدودیت در دریافت پیام از یک فرم : انتخاب فرمی که تنها می توان چند بار آن را پر کرد، انتخاب ساعت زمانی برای ارسال فرم و انتخاب نیاز به وارد شدن یا نشدن کاربر برای ارسال فرم

ضد هرز نامه : با استفاده از این گزینه دیگر رباتها نمیتوان فرمها را به صورت خودکار و باعث اختلال در سیستم شود. ، تنها شخص حقیقی میتواند فرم را پر کند.

انواع تاییدیه : 1- شما میتوانید تایید کنید کدام فرم در کدام برگه به صورت خودکار تایید میشود. 2- پس از پر کردن فرم کاربر به کدا صفحه هدایت شود 3- پس پر کردن فرم چه پیامی به او نمایش دهد (نشان دادن پیام میتواند به صورت html  ویا شورت کد های که در اختیار شما گذاشته می شود نمایش داده شود.)

اعلان ها : بعد از ارسال فرم لیستی از فرم ها برای شما نمایش داده می شود.

تنظیمات اعلان ها :

  • انتخاب نام ، رویداد و موضوع
  • میتوان انتخاب کنید که اعلان ها به چه ایمیلی فرستاده شود.
  • پیکر بندی (این مورد امکان شرطی شدن را می دهد که اعلان ها بر اساس مقادیری که در فرم انتخاب شده اند به ایمیل ها مختلف ارسال شوند یا خیر )
  • نام فرستنده و ایمیل فرستنده : انتخاب نامی را که می خواهید اعلان ها با این نام و یا ایمل ارسال شوند ، یا به صورت پیش فرض میتوان از نام ها و ایمیل های موجود انتخاب کنید.
  • پاسخ به ایمیل: ایمیلی را که میخواهید برای آدرس پاسخ به برای ایمیل اعلان استفاده شود را انتخاب کنید.
  • انتخاب پیام : میتوان پیام از قبل طراحی کنید همراه با عکس و یا به صورت html برای اعلانات.
  • استفاده از قالب خودکار برای فرستادن ایمیل

وارد و یا خارج کردن فرمهای سایت از طریق فایل

انتقال فرم ها به دائو در سطل اشغال و یا حذف کامل آن و یا به صورت نامحدود در سیستم ذخیره شود.

فرم ثبت نام

ثبت نام کاربران با فرمهایی که از قبل طراحی می کنید .

فرستادن ایمیل بعد از ثبت نام کاربر.

امکان فعال سازی کاربر بعد از ثبت نام با استفاده از ایمیل.

قابلیت شرطی کردن ثبت نام : مثلا اگر یکی از فرها رو پر نکرده باشه دیگر در سایت ثبت نام نخواهد شد.

 

PdF فرم

پرینت فرم ها در ابعاد مختلف .   A0 تا A10  ، B0  تا B10  ، C0  تا C10

 

چهار نوع طراحی قالب برای پرینت  گرفتن همچنین انتخاب طراحی دلخواه برای قالب

انتخاب فونت : شامل سایز ، رنگ دلخواه ، جهت نوشته چپ چین یا راست چین و آپلود فونت دلخواه

حالت نمایش زنده : میتوان به صورت لحظه ای فرمی را که پر می کنید همزمان در قالب  فرم  PDF شده مشاهده کنید و یا آن را پرینت بگیرید

فرم نمایشی

اتصال فرم نمایشی به فرم ساده : فرمی را که از قبل درست کرده اید پس از پر شدن و تایید آن میتوانید آن را به صورت یک جدول در هر کجای صفحه با استفاده از شورت کد آن را نشان دهید همچنین میتوان با استفاده از فرم PDF و قرار دادن شورت کد آن در جدول فرم نمایشی پرینت هم گرفت.

انتخاب منبع فرم : از چندین فرمی را که درست کرده اید می توانید هر کدام را خواستید به فرم نمایشی خود متصل کنید.

ویجت های انتخابی برای پیدا کردن فرم: با استفاده از تاریخ ورودی ، شناسه ورودی ، ایجاد کننده ورودی ، تایید و یا رد شدن و حالت های انتخابی بر اساس فرم ایجاد شده آن را جستجو کنید.

تعدا فرم نمایشی : در هر صفحه چه تعداد فرم به صورت ردیفی نمایش داده شود.

لایت باکس تصویر: بعد از کلیک بر روی عکسی که در فرم نمایشی وجود دارد.

ورودی های تایید شده برای نمایش: مشخص کنید که اگر فرمی توسط مدیر تایید شد در حالت فرم نمایشی نشان داده شود.

ویرایش فرم : پس از ارسال و تایید شدن توسط مدیر می توانید مشخص کنید که کاربر حق تغییرات  یا حذف در فرم خود را دارد یا خیر.

چینش ردیف ها : مشخص کنید فرم های ارسالی بر اساس آخرین ارسال ها ، حروف الفبا ، تصادفی مرتب شوند.

خروجی گرفتن فرم ها بر اساس فرمت csv ، Excel

جلوگیری از دسترسی مستقیم فرم ها به کاربران

صفحه ساز گرافیکی : به کمک آن میتوانید صفحات گرافیکی و با جلوه زیبا بدون کد نویسی انجام دهید. بیش از 50 المان مختلف برای ساخت صفحات که در زیر به تعدادی از آنها خواهیم پرداخت.

-طراحی  صفحات به backend editor , fronted editor

fronted editor: که سایت را به صورت آنلاین باز خواهد کرد و شما میتوانید المان های خود را در صفحات بگذارید.

backend editor : در این حالت شما سایت در بدون پیش نمایش در پشت وب سایت طراحی می کنید سپس با منتشر کردن آن را میتوانید مشاهده کنید.

امکانات کلی که در هر جا و برای هر المان میتوانید فعال کنید

-طرح بندی صفحات به ستون ها و ردیف های دلخواه و سپس در هر کدام از این ستون ها و ردیف ها میتوانید المانهای  های گرافیکی بگذارید.هر ردیف میتوانید کل عرض سایت را در بر گیرید . استفاده از رنگ پس زمینه ,فاصله ستون ها و ردیف ها از یک دیگر ، خط کشی کردن به حالت های مختلف ، حالت پارا لاکس ، استفاده از css  دلخواه  فعال و غیر فعال کردن.

امکانات تکی

-استفاده از تمپلیت های آمده که از قبل تعریف کرده ایم و سپس ان را ذخیره کرده و در هر کجا دیگر می توانیم استفاده کنیم.

-آیکون ها: استفاده از انواع ایکون و انتخاب اندازه و رنگ ،حالت دهی ، لینک دادن

-جدا کننده ساده و زیگزاگ : با یک خط به اشکال و رنگهای مختلف میتوانید المانها را از یک دیگر جدا کنید عرض خط و عرض کارد را می توانید انتخاب کنید.

-عکس تکی: میتوانید یک عکس را بدون آن که ادیت کنید به ابعادو اندازه های مختلف در آورده و حالت های پس زمینه برای آن تعیین کنید

-باکس پیغام: جعبه پیام سفارشی به حالت هشدار ، آگهی کلاسیک ، خطا .استایل نیز به شکل  solid ,3d و ساده . انتخاب رنگ و آیکون دلخواه همچنین انتخاب متن و عنوان آن

-جعبه هاور: جعبه است که شما میتوانید شکل یا عکسی انتخاب کنید و سپس با هاور شدن موس روی جعبه یک اتفاق بیوفتد مثل رنگ جعبه ، شکل جعبه تغییر کند.

-سوالات متداول: با استفاده از دکمه با اشکال و سایز دلخواه ، که یک عنوان دلخواه برای آن انتخاب کرده سپس با کلیک بر روی دکمه یک توضیح دلخواه که از قبل نوشته شده در زیر دکمه ظاهر شده و دوباره با فشردن دکمه محتوا از بین میرود.

تب ها : می توانید در هر ردیف صفحه از چندین تب افقی و عمودی استفاده کرده و در هر تب محتوای دلخواه بنویسید.

گوگل مپ : با استفاده کد iframe  که توسط گوگل دریافت می‌کنید می توانید آن کد را در جای مشخص شده پیست کنید و محل شما در گوگل مپ نشان داده خواهد شد.

ویدئو پلیر:با استفاده از ادرس ویدئو در هاست و یا سایت های دیگر مانند آپارات یا یوتیوب محتوای ویدئو را در سایت خود پخش کنید و از امکاناتی مانند انتخاب حالت کیفیت های مختلف سرعت پخش ویدئو استفاده کنید.

نمودار حلقه ای دایره ای و پیشرفته: میتوانید یک دایره و یا چند نوار ساف  به صورت افقی و عمودی را در کنار هم بگذارید  و ان  را به چند بخش و چند رنگ تقسیم کنید و اعداد و ارقامی را درون ان بنویسید.

شبکه نوشته : هر نوشته در هر دسته بندی از سایت که وجود دارد میتوان انتخاب کرد این انتخواب می تواند بر اساس بازه زمانی دسته بندی نوشته یا نوشته دلخواه صورت گیرید سپس به صورت اسلایدر در سایت قرار خواهد گرفت.

گالری تصاویر: انتخاب چند عکس و نشان دادن آن به حالت اسلاید یا ساده . میتوان مقدار عرض طول تصویر توضیحات عکس ، موقعیت قرار گیری نوشته در چهار جهت عکس ، انتخاب رنگ آن را تنظیم کرد.

Popup : پس از ورود کاربر به سایت می توان تعیین کنید پاپ آپ در کجای صفحه و چند ثانیه به کاربر نشان داده شود و یا به صورت چسبنده باشد سپس از بین برود . هر محتوایی را می توان درون این پنجره جای داد.

Hotspot: میتوان یک عکس را انتخاب کنید سپس هر نقطه از آن با استفاده از فیلد عرض و طول انتخاب کنید و در ان نقطه هر محتوایی قرار دهید وقتی کاربر این عکس را میبیند با حرکت موس به نقطه مورد نظر محتوای مورد نظر به کاربر نشان داده می شود.

نمای 360 درجه: با گرفتن چند عکس از یک شیع میتواند با قرار دادن ترتیب عکس ها در کنار هم در این المان شیع مورد نظر را به شکل 360 درجه نشان دهید.

شمارش معکوس : با انتخاب تاریخ مورد نظر میتوان از زمان ایجاد  تایمر به حالت معکوس در اورد. با حالت های مختلف با رنگ بندی دلخواه . پس از پایان زمان تایمر از کار خواهد افتاد.

انتخاب دکمه های شبکه اجتماعی : دکمه های شبکه اجتماعی و اتصال به شبکه مورد نظر مانند اینستاگرام ، لینکدین ، توییتر ، یوتیوب، واتس آپ ، تلگرام

نمونه کار قبل استفاده از ابزار ابتدا باید از نمونه کارهای خود را در قسمتهای دیگر سایت درست کنید سپس با این ابزار می توان اخرین و یا همه نمونه کارهای خود را به صورت اسلاید و یا تکی به شکل های مختلف نشان داد. نمونه کارهای می توانند بر اساس دسته بندی ، مرتب سازی تاریخ یا شناسه ، نمایش دسته فیلترها نشان داد.

قابلیت های عمومی

تصویر فاویکون (اختصاصی): میتوان تصاویر فاویکون خود را بارگذاری کنید در ابعاد کوچک 50*50

نمایش دیدگاه در برگه ها و یا نوشته

صفحه 404 سفارشی : صفحه 404 خود را به صورت سفارشی انتخاب و طراحی کنید.

انتخاب کلید API نقشه گوگل

نتایج جستجو: قابلیت سرچ محتوا به صورت اختصاصی در وبلاگ و یا محصولات

اتصال به حساب کاربری اینستاگرام

دکمه های شبکه های اجتماعی به صورت چسبان: دکمه‌های اشتراک‌گذاری بر روی صفحه نمایش هنگامی که صفحه اسکرول می‌شود، ثابت هستند.و موقعیت قرار گیری در چپ و یا راست صفحه است

تایید سن: فعالسازی پاپ آپ تایید سن به همراه نوشتن یک پیام اخطار به بازدید کنندگان درباره محدودیت سن در وب سایت شما، پس زمینه نوشته، مقدار عرض پیغام

طراحی برگه  حالت تعمیر  در هنگامی که میخواهید بروز رسانی ها و یا تعمیرات انجام دهید.

نوار ناوبری پایین موبایل

ناوبری چسبان در موبایل در پایین نمایش داده خواهد شد.

نمایش یا عدم نمایش برچسب ها زیر آیکون ها در ناوبری موبایل

انتخاب دکمه : میتوانید سفارش دهید دکمه هایی را که برای ناوبری چسبان استفاده می شوند کدام دکمه مربوط به چه صفحه ای باشد

طرح بندی عمومی

انتخاب عرض سایت به صورت سفارشی، جعبه ای، تمام عرض،محتوای تمام عرض

انتخاب ترازبندی محتوای اصلی و سایدبار.

غیرفعال کردن سایدبار برای موبایل

انتخاب اندازه سایدبار در اندازه های بزرگ ، کوچک، متوسط

انتخاب موقعیت سایدبار در چپ و راست

عنوان صفحه

انتخاب طرح بخش عنوان صفحه یا غیرفعال کردن آن به طور کامل در همه صفحات

 

رنگ عنوان و پس زمینه برگه

تنظیم تصویر پس زمینه یا رنگ، که به عنوان پیش فرض برای تمام عناوین صفحه، صفحه فروشگاه و وبلاگ استفاده می شود.

رنگ نوشته عنوان

انتخاب رنگ های مختلف را بسته به پس زمینه آن تنظیم کنید. تاریک یا روش،انتخواب اندازه

تنظیمات مسیر راهنما

یک زنجیره کامل از لینک ها را تا صفحه فعلی نمایش می دهد.

فوتر سایت

انتخاب طرح فوتر. بسته به تعداد ستون ها، شما تعداد مختلفی ناحیه برای ابزارک های فوتر خواهید داشت

دکمه ناوبری: دکمه هنگامی که روی آن کلیک می‌کنید، شما را به سمت بالای برگه هدایت می‌کند.

فوتر چسبان: فوتر پشت محتوای صفحه نمایش داده می شود و هنگامی که کاربر به پایین اسکرول می کند، قابل مشاهده است.

جمع شدن ابزارک‌ها در موبایل: ابزارک هایی که به فوتر اضافه شده اند، به صورت پیش فرض دسته بندی و جمع می شوند و با کلیک روی عنوان آنها، باز خواهند شد.

تنظیمات فوتر

استفاده از کدهای html،پس زمینه و رنگ دلخواه، نوشتن محتوای کپی رایت به همراه طرح بندی آن

تایپوگرافی

انتخاب رنگ، اندازه ، پس زمینه، ، نوع فونت در 5 قسمت فونت اصلی ، فونت متن، فونت عنوان ابزارک،فونت ناوبری سفارشی سازی میباشد، افزودن فونت های سفارش

رنگها و استایل نوشته ها و محصولات وب سایت

انتخاب رنگ اصلی و رنگ ثانویه در وب سایت، رنگ نوار مرورگر در اندروید، لینک ها

وبلاگ

انتخاب قرارگیری محتوای اصلی و سایدبار را در صفحات وبلاگ. ستون چپ یا راست

انتخاب اندازه های مختلف را برای سایدبار وبلاگ .کوچک ، بزرگ، متوسط

طراحی های مختلف وبلاگ به صورت شبکه ای ، کاشی وار، شطرنجی،شبکه ای منظم و غیر منظم .

طراحی فاصله های بین بلوک های نوشته وبلاگ

چکیده ای از نوشته یا محتوای کامل: برای هر نوشته، چکیده دلخواه بنویسید و یا چکیده از ابتدای محتوای نوشته بریده خواهد شد. اگر”محتوای کامل” را انتخاب کنید، تمام محتوا نمایش داده خواهد شد و یا می توانید دکمه “ادامه مطلب” را اضافه کنید.

طراحی صفحه بندی وبلاگ به صورت اسکرول نامحدود، دکمه نمایش بیشتر، لینکهای صفحه بندی

دکمه های اشتراک گذاری محتوا ، درباره نویسنده، نوشته های مرتبط،در قسمت پایین نوشته های بلاگ

نمونه کار

طراحی قسمت نمونه کار با انتخاب نشانی نمونه کارها، دسته بندی کردن ، فیلتر کردن ، طراحی به شکل تمام عرض یا عادی ، ستون های پروژه ها در هر صفحه تا 6 ستون ، فاصله متفاوتی بین بلوک های نمونه کارها، تعداد پروژه‌های نمونه کار مورد نمایش بر روی یک صفحه، مرتب سازی بر اساس تاریخ ،استایل نمونه کار ها به صورت های مختلف حرکت پارالاکس موس ، نمایش متن هنگام بردن موس روی ایتم، متن زیر تصویر

بهینه سازی و افزایش سرعت قالب سایت

نسخه فشرده شده فایل CSS بارگذاری می شود.

نسخه فشرده شده از فایل functions.js بارگذاری خواهد شد

ترکیب تمام کتابخانه های شخص ثالث و توابع JS پوسته در یک فایل جاوااسکریپت (theme.min.js)

غیر فعال کردن فونت گوگل

استفاده کردن یا نکردن Font Awesome library

استفاده از اسکرول خاص دستگاه های موبایل می تواند منجر به بارگذاری و عملکرد بهتر صفحات شما در موبایل شود.

بارگذاری آهسته :بارگیری تصاویر در وب‌سایت به صورت بهینه‌سازی شده. آن‌ها تنها زمانی بارگیری می‌شوند که کاربر صفحه را اسکرول کند.

افکت ظاهر شدن: تصاویر شما با پیش نمایش های مختصر کوچک خود جایگزین خواهند شد. و هنگامی که بازدید کننده صفحه را به آن تصویر حرکت می دهد، با یک تصویر اصلی جایگزین می شود.

ایجاد پیش نمایش مینیاتوری تصویر اصلی.

Base 64 encode for placeholders: تعدادی از درخواست های HTTP را به جای تصاویر با منابع کدگذاری شده بر پایه 64 کاهش دهید.

تولید اندازه تصویر مناسب برای نگهدارنده بر اساس تصویر اصلی.

اضافه کردن تصویر دلخواه که تا قبل از بارگذاری تصویر اصلی، استفاده خواهد شد.

پس زمینه برای صفحه بارگذاری

اجازه به بارگذاری فرمت SVG

قسمت فروشگاه

جستجو بر اساس sku محصولات

نشان دادن نتایج sku  در نتایج جستجو سایت به صورت AJAX

فعال کردن ناحیه ابزارک فیلترهای فروشگاه در بالای محصولات.

فعال کردن قابلیت AJAX برای ابزارک فیلتر در فروشگاه.

فعال / غیرفعال نمودن اسکرول به بالا بعد از AJAX.

پس از افزودن محصول به سبد خرید، اطلاع رسانی از طریق پاپ آپ و باز کردن ابزارک سبد خرید. فقط برای صفحه فروشگاه.

پنهان سازی خودکار ابزارک:  بعد از افزودن به سبد خرید، ابزارک سبد خرید به صورت خودکار پنهان می شود

پنهان کردن قیمت در فروشگاه

فروشگاه سریع برای محصولات متغیر: اجازه به کاربران برای خرید محصولات متغیر، مستقیما از صفحه فروشگاه.

موقعیت توضیح دسته بندی: طراحی موقعیت پیش‌فرض توضیحات دسته‌بندی محصولات در ابتدا و یا در آخر محصولات.

متن سبد خرید خالی: این متن در صورتی که سبد خرید کاربر خالی باشد، نمایش داده خواهد شد.

مسیر راهنما در صفحه خرید

عملیات خرید را فقط به مشتریانی که به حساب کاربری وارد شوند فعال و یا غیر فعال باشد.

اطلاعات قانون کوکی: طراحی متن قوانین کوکی سایت

شبکه محصولات

تعداد محصولات در هر صفحه به صورت دلخواه

اجازه به مشتریان برای تغییر تعداد محصولات در هر صفحه

نمایش محصولات فروشگاه: حالت نمایش مختلف برای صفحه فروشگاه به صورت شبکه ای

ستون های محصولات: تعداد محصولی که میخواهید در یک ردیف نمایش داده شود از 2 تا 6 عدد.

انتخاب تعداد ستون محصولات در موبایل 1 تا 2

فاصله بین بلوک ها را در صفحه فروشگاه

صفحه بندی محصولات به صورت صفحه بندی ، دکمه نمایش بیشتر، اسکرول نامحدود

انتخاب تعداد ستونها را در هر ردیف فروشگاه

انتخاب ستون هایی که کاربران میتوانند انتخاب کنند که در صفحه محصول نمایش داده شوند . 2 و 3 و 4 ستون می توانید انتخاب کنید.

 

استایل محصولات

شبکه ای نامنظم: اگر محصولات شما دارای ارتفاع متفاوت باشد، مفید است.

شبکه محصولات با اندازه های متفاوت: در این حالت، بعضی از محصولات دو برابر بزرگتر از بقیه خواهند بود.

حالت شناوری محصول: اطلاعات کامل در حالت شناوری، اطلاعات کامل روی تصویر، آیکون ها و افزودن به سبد در حالت شناوری، آیکون ها در حالت شناوری، نمایش دکمه هنگام شناوری تصویر، نمایش دکمه هنگام شناوری تصویر، دکمه استاندارد

طراحی خطوط کادر بین محصولات در حالت شبکه ای

غیرفعال – فعال‌سازی تصویر شناور برای محصولات در صفحه فروشگاه.

نمایش عدد فروخته شده و موجودی انبار محصولات به صورت یک نوار پیشرفت.

نمایش تایمر برای محصولاتی که برای حراجی زمان بندی دارند

نمایش دسته بندی محصول در کنار عنوان

نمایش برند های محصول در کنار عنوان

محدودیت خطوط عنوان محصول

طرح دسته بندی ها به 4 حالت مختلف با قابلیت مخفی کردن بعضی از عناوین

 

سایدبار و عنوان برگه

طرح بندی فروشگاه: جایگاه محتوای اصلی و سایدبار فروشگاه را انتخاب کنید.

طراحی  اندازه های مختلف برای سایدبارهای صفحات فروشگاه.

موبایل: فعال و غیر فعال کردن سایدبار برای موبایل

تبلت: در صفحه فروشگاه، سایدبار می تواند مخفی شده با کلیک بر روی یک دکمه ظاهر شود.

در صفحه فروشگاه، سایدبار می تواند مخفی شده با کلیک بر روی یک دکمه ظاهر شود.

نمایش دکمه فیلتر ثابت شده روی صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه و تبلت.

تنظیمات عنوان صفحه فروشگاه

نمایش عنوان برای صفحه فروشگاه، دسته بندی محصولات یا برچسب ها.

دسته بندی ها در عنوان صفحه: این منوی دسته‌بندی‌ها به طور خودکار براساس تمام دسته‌ها در فروشگاه ایجاد می‌شود.

نمایش دسته بندی های والد فعال

نمایش دسته بندی های همسایه اگر فرزندی در دسته بندی وجود نداشت.

پنهان کردن دسته های خالی

نمایش تعداد محصولات برای هر دسته

پنهان و یا نمایش قیمت و دکمه افزودن به سبد خرید.

برندها

ویژگی برند: اگر می خواهید برند محصول را در صفحه محصولات خود نمایش دهید.

تصویر برند محصولات را بر روی صفحه محصول فعال/غیرفعال کنید.

انتخاب موقعیت تصویر برند بر روی صفحه محصول.

نمایش زبانه “درباره برند”: متن اطلاعات برای هر برند از قسمت «توضیحات» گرفته خواهد شد.

نمایش سریع محصولات

مشاهده سریع. توانایی دیدن اطلاعات محصول به صورت ایجکس.

نمایش سریع محصولات متغیر: به کاربران اجازه می دهد تا به طور مستقیم از مشاهده سریع، محصولات را خریداری کنند.

انتخاب میان طرح‌های افقی و عمودی برای پنجره مشاهده سریع.

تنظیم عرض در مشاهده سریع به پیکسل.

مقایسه محصولات

طراحی قسمت صفحه مقایسه محصولات

دکمه مقایسه محصولات را در همه لیست های محصولات.

انتخاب فیلدها دلخواه برای جدول مقایسه.

متن در صورتی که لیست مقایسه کاربر خالی باشد نمایش داده خواهد شد.

لیست علاقه مندی های محصول

نمایش آیکون علاقه مندی برای کاربران عضو و یا غیر عضو

طراحی قسمت صفحات علاقه مندی های محصول

نمایش متن دلخواه در صورتی که کاربران علاقه مندی را انتخاب نکرده باشند

پاپ آپ تبلیغاتی

طراحی پاپ آپ تبلیغاتی به همراه متن و اندازه عکس

نشان دادن پاپ اپ: به هنگام اسکرول کاربر و یا زمان بندی شده،نمایش بر اساس تعداد صفحات بازدید شده توسط کاربر، انتخاب پس زمینه و عرض ، پنهان و یا نشان دادن پاپ آپ در موبایل

بنر فروشگاه

انتخاب محتوای، لینک ، عرض ، ارتفاع، رنگ، پس زمینه، بنر فروشگاه

ابزارک ها

اگر تعداد زیادی دسته ها و زیر شاخه ها داشته باشید، تا گل ابزارک ها به شکل اسکرول در خواهد آمد.

طراحی ارتفاع اسکرول برای فیلترهای فروشگاه

 

برچسب محصولات

طراحی شکل برچسب دایره ای و یا مستطیل شکل

برچسب تخفیف، جدید، ویژه برای محصولات دانلودی و فیزیکی

اطلاع رسانی ها:

مدیریت و پیکربندی امنیت و ارسال ایمیل ( تمامی موارد این بخش ، ارسال ایمیل به کاربران در سطح دسترسی های مختلف سایت  می توان تعیین کنید ایمیل برای چه کاربری با چه سطح دسترسی ارسال شود).

مدیریت ایمیل های امنیتی مربوط به ماژول های تنظیمات مختلف که در صورت بروز خطا از طریق ایمیل.

شخصی سازی ارسال ایمیل : میتوان مشخص کنید در هنگام ورود کاربران چه اطلاعاتی از شخص برای شما ارسال شود.

آپلود محتوا:در صورت آپلود محتوا  زمان و صفحه مورد نظر و کاربری که محتوایی را در سایت آپلود کرده میتوان در ارسال ایمیل مشخص کرد .

ایجاد نسخه پشتیبانی سایت:ارسال بک آپ دیتابیس سایت به ایمیل که از پیش تعیین شده.

به روز رسانی خودکار اطلاعات : میتوان مشخص کرد آپدیت هایی که در سایت انجام می‌شود به چه کاربری در چه سطح دسترسی ایمیل شود.

احراز هویت دو فاکتوره: در صورت ثبت نام کاربران جدید ، کاربران باید به ایمیل خود مراجعه کنند تا از صحت اطلاعات مشخص شود. همچنین متن ارسالی که برای کاربر ارسال میشود نیز شخصی سازی می شود.

هشدار تغییرات فایل:در صورت حملات سایبری و یا تغییرات در دیتابیس سایت توسط کاربر ایمیل هشدار به کسانی که از قبل تعیین می شود  فرستاده خواهد شد.

خلاصه وضعیت امنیت سایت: هر روز طبق یک زمان مشخص از خلاصه وضعیت امنیت سایت ایمیل ارسال خواهد شد.

قفل کردن کاربر: در صورت که سایت مورد حمله قرار گیرد و یا توسط کاربر یوزر پسورد اشتباه وارد کند پس از تعداد مراتب که از قبل مشخص می‌شود، پیغامی برای او ظاهر می‌شود که میتوان این پیغام به صورت سفارشی می‌باشد.

اسکن : توسط انتی ویروس داخلی ماژول هر روز سایت اسکن می‌شود. این اسکن میتواند روزانه ، هفتگی یا ماهانه باشد.

امکانات عمومی در نظر گرفته شده

اجازه دادن به به اینکه در پوشه های wp-config.php و htaccess. کدی وارد نشود.در صورتی تلاش برای وارد کردن کد به پوشه های مذکور پیغام خطای سفارشی ارسالی نشان داده می شود.

ایمیل مسدود کردن :ip در صورتی که بخواهید میتوانید ایمیلی هایی را وارد کنید که در بلک لیست قرار گیرند و از ورود و ثبت نام آن ها جلوگیری شود. همچنین حالت سفارشی سازی نیز برای پیغام تعبیه شده.

لیست سیاه: در صورتی که کاربر یوزر پسورد اشتباه وارد کند می توان مشخص کرد که تا چند بار حق وارد کردن یوزر پسورد اشتباه را دارد و در صورت اشتباه وارد کردن به صورت موقت یا به صورت دائم  بر حسب دقیقه و روز در بلک لیست قرار گیرد.

لیست سفید: در صورتی که ip  ثابت دارید می توانید ip  خود رو در لیست سفید قرار دهید که از بلک لیست شدن شما جلوگیری شود.

تشخیص پروکسی : میتوان مشخص کرد در صورتی که کاربران با پروکسی وارد سایت شوند بتوانند از خدمات سایت استفاده کنند با خیر

بررسی کامل امنیت وب سایت

برخی از ویژگی ها و تنظیمات مهم امنیتی برای همه وبسایت ها توصیه می شود. این ابزار به شما اطمینان می دهد که ویژگی های مهم امنیتی فعال باشند.ویژگی های امنیتی زیر توسط تیم طراحی سایت و سئو الو وب فعال سازی و پیکربندی خواهند شد :

کاربران مسدود شده

پشتیبان گیری پایگاه داده

حفاظت از تکرار درخواست ورود

تشخیص تغییرات فایل ها

لینک های جادویی

زمان بندی اسکن ویروس ها

حفاظت از تکرار حملات شبکه

کلمه های عبور قدرتمند

احراز هویت دو فاکتوره

نظارت بر فعالیت کاربران

Passwordless Login

 

کاربران مسدود شده

این قابلیت اجازه می دهد تا شما را به طور کامل میزبان و عوامل کاربر از سایت شما ممنوع کند بدون نیاز به مدیریت هیچ گونه تنظیمات  بر روی سرور شما. هر آدرس IP و یا عوامل کاربر موجود در لیست که تعیین می‌کنیداجازه داده نخواهد شد .

زمان عدم حضور مدیریت سایت

از آنجا که اکثر سایت ها تنها در زمان های خاصی از روز استفاده می شوند پس لازم نیست برای دسترسی به داشبورد وب سایت در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته باز باشد. از گزینه های در نظر گرفته شده به شما اجازه غیر فعال کردن دسترسی به داشبورد سایت در یک دوره زمانی مشخص را می‌دهد. با محدود کردن پنل دسترسی از حملات مختلف اینترنتی میتوانید در امان باشید.

تعریف صفحات 404 :

در صورتی که بازدید کنندگان به هر علتی وارد صفحات 404 شما شده اند می توان مشخص کرد که تا چند بار اجازه دیدن این صفحات را دارند و تا چند دقیقه در بلک لیست قرار گیرند . همچنین در صورتی که  وارد پوشه های خاص سایت شد ایا اجازه دیدن آن فایل را دارد یا خیر مانند robots.txt و اجازه دیدن چه پسوند هایی از سایت مانند jpg.png.gif.css  و مواردی که میتوانیم نادیده گرفته شود را دارد.

اجازه دسترسی به فایل :

دسترسی های پوشه ها در سرور طوری انتخاب شده که بازدید کننده نتواند پوشه ای های مهم سایت را دانلود کند.

تشخیص تغییرات فایل :

حتی بهترین راه حل های امنیتی می تواند ناکارآمد بماند. در صورتی که هکرها وارد سایت شما شدند می دانید که آنها چه چیزی را تغییر خواهند داد. ما با تشخیص تغییر فایل می فهمیم چه فایل هایی در سایت  تغییر کرده اند و پیغام هشدار را خواهیم گرفت. این امکان فایل ها را به آخرین تغییرات مقایسه می کند . همچنین در صورتی پوشه دارید تمایل ندارید آن پوشه ها و محتویات آنها با انواع پسوند ها  توسط این امکان اسکن نشود نیز وجود دارد.

پشتیبانی از پایگاه داده

یکی از بهترین راه ها برای محافظت از سایت  بک اپ گرفتن از دیتابیس  می باشد. در صورت هک شدن تغییراتی در دیتابیس به وجود می اید و با به عقب با بازگرداندن پایگاه داده از یک نسخه پشتیبان و جایگزین کردن فایل های وب سایت دوباره به حالت اول باز خواهد گشت این بکاپ توسط ما در روزهای مختلف تنظیم و ایمیل می شود.

آموزش طراحی سایت در اصفهان

نمونه آموزش طراحی سایت به صورت اختصاصی برای کارفرما اموزش زیر در سطح مبتدی و کیفیت متوسط میباشد

بعد از پایان پروژه آموزش در سطح پیشرفته و با کیفیت بالا تحویل شما داده خواهد شد.

بعد از طراحی سایت ، برای شما آموزش های ویدیویی فارسی با پنل فارسی با کیفیت بالا خواهیم گرفت و برای شما ارسال خواهیم کرد . این آموزش شامل تمامی قسمت های مورد نیاز کارفرما خواهد بود در صورتی که میخواهید پا را فراتر بگذارید و کمی تخصصی تر با سایت خود کار کنید آموزش های ویژه طراحی سایت برای شما در نظر گرفته ایم  تا در هر وقت و هر زمان از آن استفاده کنید. آموزش در هر کاری به خصوص در این حوضه بسیار حیاتی و مهم است پس فراهم کردن محل تمرین و تست نیز حائز اهمیت است در این خصوص ما محیطی درون وب برای شما فرهام خواهیم کرد که به راحتی و بدون ترس از بهم خوردگی سایت شروع به تمرین کنید .

برای کسانی نیز  بیزینس ها تا حدودی وابسته به سایت است و درآمد  قابل قبولی از طریق سایت دارند توصیه میکنیم افرادی را نیز استخدام کنند که به صورت تخصصی روی سایت شما کار کنند اگر افراد استخدام شده شما نیز مهارت کافی را ندارند الو وب با گذاشتن دوره های ویژه یا برگذاری کلاس های آموزشی اختصاصی مختص به کسب کار شما  که شامل مباحث طراحی ، سئو ، دیجیتال مارکتینگ،تولید محتوا ، آنالیز وب سایت خود و رغبا می باشد را برگزار خواهد کرد. این آموزش ها شامل تمامی نکات کلیدی و مفهومی خواهد بود ما تمامی تلاش خود را خواهیم کرد که آموزش طراحی سایت در اصفهان به همراه مشاوره در خصوص کسب کار شما باشد و هدف نهایی ، که کسب درآمد از سایت است را تجربه کنید .در صورتی که نیرو و وقت کافی ندارید نیز اَلو وب مسئولیت تمامی موارد را بر عهده خواهد گرفت.

کسب کار اینترنتی در اصفهان

هدف از طراحی سایت در اصفهان بیشتر از 95% موارد کسب درآمد اینترنتی می‌باشد اگر ایده ای در ذهن دارید، اگر میدانید که این کسب کار شما در اینترنت میتواند به رفع نیاز بازار یا افزایش درآمد شما کمک کند توصیه میکنم همین امروز به فکر کسب کار خود باشید. به سه دلیل شما نیاز به شروع کسب کار اینترنتی در اصفهان دارید.

1-رشد هدفمند با کمترین هزینه: حتما نیاز نیست از همان ابتدا در کل مناطق جغرافیای کار خود را گسترش دهید میتوانید در ابتدا در استان اصفهان کار خود را شروع کنید و سپس کار خود را توسعه دهید. کسب درآمد در اینترنت میتواند در یک مدت زمان 2 تا 12 ماه  به نتیجه ایده آل خود برسد به شرطی از همان ابتدا مشاوره خوبی در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشته باشید.به راحتی میتواند هزینه ها و مخاطبین خود را ردیابی کنید و استراتژی برای پیشبرد اهداف خود داشته باشد. اگر امروز به فکر راه اندازی سایت نباشید مطمئن باشید دیگران این کار را انجام میدهند و مشتریانی که شما می توانستید برای خود داشته باشید را از دست خواهید داد.

2-آینده نگری :مهم نیست که در آینده با پیشرفت علم در زمینه شغل شما دیگران به چه سمتی کشانده خواهند شد اگر شما هم به روز باشید مشتریان خود را از دست نخواهید داد و مهمترین بخش این موضوع این است هر اتفاقی که در آینده رخ دهد بیشتر در زمینه it خواهد بود و شما برای تبلیغات و شناخته شدن در بیشتر مشاغل نیاز به طراح سایت دارید. به عنوان مثال اگر در آینده سفارش غذا با پهباد باشد و سرعت این پهپاد ها بسیار زیاد باشد که حتی از تهران هم بتوانید سفارش غذا دهید اما چون از سال های قبل سفارش غذای شما در استان اصفهان بوده مشتریان شما باز هم از شما که نزدیک تر هستید و شناخته شده هستید سفارش گذاری خواهند کرد.

3-پشتیبانی: بسیاری از خدمات در استان نیاز به پشتیبانی سریع دارد مثلا اگر  تعمیر کار یخچال هستید و مشتریان شما از شهرهای اطراف استان مانند خمینی شهر ، نجف آباد ، زرین شهر به شما زنگ بزنند شما ظرف نهایتا 1 ساعت میتوانید در محل حاضر شوید و شما برای پیدا کردن این مشتری هیچ تبلیغات بنری نکردید تنها با داشتن یک وب سایت و سئو محلی آن کسب کار اینترنتی خودتان را در حوضه استان گسترش داده اید.

پتانسیل های موجود در اصفهان برای طراحی سایت

اصفهان علاوه بر اماکن زیارتی و سیاحتی بسیار یک شهر صنعتی محسوب میشود در این جا لیستی از شهرک های صنعتی اطراف استان  که خود پتانسیل طراحی وب سایت در اصفهان را تدایی می کند می پردازیم :سروشبادران،خميني شهر،اشترجان،سه راهي مباركه،منتظريه،نجف آباد،جلال آباد،مورچه خورت، بزرگ اصفهان،محمودآباد،امير كبير،اسفيد واجان،بهارستان،علويجه،صفه،پينارت،دولت آباد،سپهر آباد،رازي،ورنامخواست،همت آباد را دارا میباشد وجود چنین شهرک ها و ارتباط این کارخانجات با یکدیگر و ارتباط آنها با هزاران شرکت کوچک بزرگ در شهر ایجاد طراحی سایت و seo (بهینه سازی ) با امکانات متنوع را امری ضروری است.

بهترین ایده طراحی سایت اصفهان چگونه صورت میپزیرد ؟

در بازار دنیای امروز مردم به آنچه می شناساند و بدان اطمینان دارن وفادار هستند.اما این اطمینان چگونه صورت میگیرد.چگونه مشتریان هدف ارزشهای افزوده شمارا جلب کرده و ان را در قالب یک تصویر ماندگار و منسجم می سازد. برای داشتن یک سایت موفق در اصفهان و شناسایی مشتریان هدف چه باید کرد؟

1-هدف گذاری : ارزش افزوده شما باید همگام و همسو با بازار هدف شما باشد این یعنی بازار هدف شما در فضای وب سایت به روشنی مشخص باشد.هرچند که این موضوع بدهی و روشن است هدفگذاری شما ممکن است مستلزم اصلاحات و تجدید نظرهای مکرر باشد. شما باید هنگام طراحی هدفتان جانب اعتدال را به شیوه ای رعایت کنید که مردم این احساس دست دهد که شما میخواهید به طور واقع بینانه با آنها صحبت کنید.در اغلب اوقات این به منزله تعیین حدود و ثغور برای وب سایت شما میباشد که مستلزم برخورداری از قدرت خلاق شما میباشد .

ارزش مداری : هر چند نام گذاری یک کسب کار بین مشتری و سایت شما میتوانید با بازدید های مقطعی و گاهی خرید سروکار داشته باشد.با داشتن یک طراحی ایده آل پیش نیازی برای نامگذاری قدرتمند میباشد.تجربه خوب بازدید کننده از سایت نسبت به مزیتهای قابل اندازه گیری بهترین وسیله ای است که میتوان چنین کانونهای ارزشی را ارتقا داد.

تمایز: بیشتر وب سایت ها در اصفهان در حوضه های گوناگون دارای رقیب های کوچک و بزرگی میباشد.امکانات بالای سایت شما فرصتی برای مشتریان شما میباشد که آنها متوجه شوند چرا شما بهترین گزینه برای رساندن ارزش اضافی هستید.هرچند این فرصت برای  وب سایت شماست تا موضع خود را نسبت به رقبا مشخص سازید و این موضوع خود را نسبت به رقبا مشخص سازید این موضوع کمک میکند تا به روشنی مزیت شما در شهر اصفهان شناخته شود .اما باید مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که این رقابت مورد قبول مردم اصفهان باشد .

انسجام : انتقال تمایز سایت و ارزشهای آن به صورت یک پیام منسجم چیزی است که نام تجاری شما را در ذهن مشتریانتان حک می کند.تنها شیوه شناختن اینکه آیا آن را در دست انتخاب کرده ایم . از بازدید کنندگان خود بپرسید یا بهتر اینکه از شخصی بی طرف در اصفهان سوال شود که آیا آنها ارزشهای وبسایت شما را درک میکنند. آیا درک میکنند که  سایت شما متفاوت از دیگران است .

خاص بودن (شعار) : این ازمون نقطه قوت کسب کار شماست حتی اگر شما تمام کارها را درست انجام داده باشید و تمایز و ارزش اضافیاتان را در پیامی منسجم بسازید که به طور خاص مشتریان هدفتان را مخاطب قرار دهید اما هنوز کار زیادی نکرده اید و بازدید کننده سایت در اصفهان و دیگر شهر ها نتواند آن را به خاطر بیار .اینجا همان جایی است که ما به اهمیت نقش بهترین ایده و نقش ارتباط بازاریابی واقف میشویم .

ارتباط بین بازدیدکننده در اصفهان با وب سایت : در اکثر این روابط اغلب این تبلیغات بدین گونه است که با  بازدید کننده ارتباط بیشتر برقرار شود و هر چه بیشتر بهتر چیزی که در این جا مهم است دست یابی به بازار هدف شماست باید بدانید بازدید کننده در وب سایت به دنبال چه چیزی هایی می گردد.افرادی را که سایت شما را در اصفهان می شناسند با حجم زیادی از اطلاعات و قیمتهای موجود مواجه میشوند تنها راه دستیابی مداوم به آنها به شیوه ای که تاثیر مثبتی بر روی مشتری بگذارد آپدیت همیشگی سایت میباشد. تاثیر یک آگهی در یک صفحه وب بنشیند باید دید اگر شما جای بازدید کننده بود چه کاری میکردید که با ارتباط مناسب آن را دریافت کنید . و به مشتری بهتر اجازه میدهد که ان را متوجه شده و به خاطر بیاورد . با این عمل مشتریان هدف خود را پیدا خواهید کرد . اگر میخواهید فعالیت سایت خود را در اصفهان با تبلیغات نشان دهید خیلی خوب است ولی اگر میخواهید نتایج گوگل دست پیدا کنید باید خیلی سخت کار کنید.

در کل اگر کسب کار شما مثلا در مورد خرید کفش زنانه یا مردانه باشد باید وب سایت شما از روانشناسی و طراحی ux و ui بهر ببرد . و یا اینکه زنان و مردان در اصفهان از چه کفش هایی و رنگ هایی خوششان می آید و یا نحوه قیمت گذاری بر روی اجناس برای مردم چگونه باشد.

چهار ویژگی مهم در طراحی وب سایت اصفهان

1-تعاملی بودن : یکی از ویژگی های مهم ابزار مشتری و سایت ارتباط با اینترفیس سایت است کاربران میتوانند در از ابزار سایت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با دیگران بهره ببرد.در واقع در حالت فرستنده و گیرنده در یک حالت کنش و واکنش متقابل قرار دارد.

2-جمع زدایی: برخلاف گذشته که پیامها رسانه ها کلی منتشر میشوند مثلا یک وب سایت محلی در اصفهان به درد اکثر خانواده میخورد و در آن ورزش سیاست ،استارتاپ های موفق ، باز شدن آب زاینده رود و غیره .. وجود دارد در حال حاضر سایت های تخصصی به وجود آمده اند که مخاطبان خاص خود را دارد و از کلی گویی در یک موضوع دوری گرفته است.از آنجایی که مردم اصفهان مردم نکته بین هستن پس بهتر حوزه فعالیت سایت حول یک محور بچرخد.

3- ناهمزمانی : باید وب سایت شما این قابلیت رو داشته که همزمان تمامی اخبار محلی استان اصفهان همزمان در تمامی شبکه های اجتماعی محبوب منتشر کنند . و شما دیگر محدودیت زمانی را بابت  انتشار محتوای سایت نداشته باشید.

4-تمرکز زدایی و انعطاف پذیری پروفایل : مثلا اگر بازدید کننده از محل هزار جریب اصفهان باشد و وانبار شما در سه راه سیمن ، وقتی بازدید کننده جنسی را سفارش می دهد شما باید در کمترین زمان ممکن جنس را به دست مشتری برسانید و پیامی بابت رسید خرید و زمان تحویل جنس اطلاع رسانی کنید همچنین قابلیت مدیریت پروفایل مشتری و مدیریت  آن به دست خود مشتری به راحت ترین شکل ممکن صورت بگیرد.

تجارت الکترونیک در اصفهان

<<نمونه ای که ما را به سمت آینده میبرد استارتاپ واژه که چند سالی هست وارد  لغت نامه اقتصادی جهان و اصفهان شده مرکز آن در سیلیکن ولی آمریکا است و به سرعت نور به دیگر شهر های ایران نیز رسیده و حالا تبدیل شده به چشم انداز جهانی. ایده پردازانی که نیاز به سرمایه داران سرمایه که میتواند تنها یک سایت باشد .>>

هر فناوری های جدید میتوانید یک فرصت باشد اگر درست از آن استفاده کنیم.هر تغییر در بازار تجارت الکترونیک باعث تغییر قانون بازرگانی شرکت ها و تبلیغات میشود و تحولی بزرگ را در پی خواهد داشت شهر اصفهان نیز از این قانون مستثنی نبوده و سهم عمده در بازار ایران را به خود اختصاص داده

یک مثال ساده برای در بهتر : اگر شما یک شرکت داشته باشید و نمایندگی یک برند را داشته باشید.و بخواهید محصول خود را چه در اصفهان چه به تمام دنیا معرفی کنید تنها با داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن در موتورهای جستجوی محصول خود را به همه نشان دهید.

مزیت های تجارت الکترونیک میتوان به : ارزان بودن نسبت به تبلیغات تلوزیونی،فراگیرشدن تبلیغات تنها با فشار دادن یک دکمه و نشر آن در شبکه های اجتماعی ، بازخورد بهتر در نزد مردم در نتیجه بازده بهتر . امکان فروش محصول خود و بدون واسطه در نتیجه قیمت بهتر . در دسترس بودن در هر زمان و مکان.

لیستی از بهترین مشاغل برای طراحی سایت در اصفهان و افزایش چشم گیر فروش :

اصفهان به عنوان شهرهایی است که زیر ساخت های آن در بازار به نسبت خوب بنا شده اگر شما میخواهید موبایل خریداری کنید به بازار فردوسی مراجعه می کنید در اینجا بخشی از کلمات پر جستجو  گوگل در شهر اصفهان میبینیم

طراحی سایت طلافروشی ، خدمات خودرو در محل ، خرید و فروش قطعات الکترونیک ، بازار مبل و فرش ، تعمیرات مبل،خرید عمده پارچه – فروش مستقیم پارچه – قیمت انواع پارچه ، فروشگاه اینترنتی کتاب و خرید کتاب ، خرید فروش موبایل و تبلت

اگر شما نه فقط در مشاغل بالا بلکه در هر شغلی وب سایتی در ایران یا اصفهان پیداه سازی کنید به شرکتی که تمامی معیارهای طراحی و سئو را رعایت کند فروش شما به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

 خدمات سئو و بهینه سازی سایت و تحلیل و برسی رقبا

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو . شاید تنها امید شما برای به نتیجه رساندن وب سایت و درامد زدایی است . شما می‌توانید بعد از  طراحی سایت،سئو را شروع کنیدو از آن باز خورد خوبی بگیرید. سئو سایت شما هر چه اصولی ‌تر باشد هزینه های تبلیغات و دیگر موارد نیز پایین تر خواهد امد. و کاربرهای حرفه ای تر و بهتری را به دست خواهید آورد .

seo حرفه ای از تحلیل رقبا شروع میشود و  برای بالا امدن در یک کلمه کلیدی یک عمر ضروری به حساب می اید. ما با تحلیل رقبا شما وقت کمتر و هزینه کمتر در نهایت نتیجه مطلوب تری را برای مشتری به ارمغان خواهیم اورد.  تحلیل رقبا دقیقا مشخص میکند که برای سئو کردن  کلمات چقدر انرژی و فعالیت و هزینه نیاز است.  هرگونه فعالیت های سئو بهینه سازی بدون تحلیل رقبا میتواند چه در بلند مدت و کوتاه مدت نتیجه بدی داشته باشد.

الو وب 0 تا 100 موارد سئو را به شما مشاوره و پیداه سازی می‌کند.

دیجیتال مارکتینگ 

( مجموعه کارهای که شما برای وب سایت خود در سطح وب و شبکه های اجتماعی انجام میدهید که بتوان بوسیله آن شما به درآمد زایی مستمر برساند )

چرا دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است و نمیتوان از آن دست برداشت ؟

در بعضی موارد بعد از طراحی سایت هایی که هدف آنها فروش محصولات به صورتی فیزیکی و دانلودی است به بم بست میرسن و عملا این سایت برای آنها هیچگونه سودی نداشته.

این شکست ناشی از از کم بودن بازدید سایت ، عدم طراحی سیات استاندارد، رعایت نکردن بحث سئو سایت ، و بسیاری از موارد دیگر میباشد.

و نمیتوان از ان چشم پوشی کرد بسیار از افراد فک میکنن اگر یک سایت بسیار شیک و سریع طراحی کنند کار تمام است و با یک سری تبلیغات در سطح استان اصفهان دیگر کار تمام شده است.

ایا دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی کافی است بدون داشتن وب سایت ؟

خیر. این هم اشتباه فاحش بسیاری از افراد است . تصور کنید محصولی را در شبکه های اجتماعی با تمامی موارد مانند عکس توضیحات و قیمت گذاشته اید . آیا به نظر شما مشتری به شما اعتماد میکنه ایا اگر لینک وب سایت شما در پایین همان پست وجود داشته باشه و با وارد شدن مشتری به وب سایت و دیدن مجوزهای لازم سایت به شما بیشتر اعتماد نمیکنه و از امکانات سایت مانند دسته بندی محصولات ، محصولات مشابه ، مقایسه کردن محصولات و بسیاری موارد دیگر حس بهتری را به مشتری دست نمیدهد.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در استان اصفهان

بگذارید مثالی برای شما بیاورم فرض میگیریم شما در اصفهان زندگی می کنید عضو کانال تلگرامی و یا اینستا گرامی شخصی هستید که تو کانال لپتاپ دست دوم میزاره ادرس مغازه هم اصفهان- مجتمع تجاری پگاه میباشد . خوب ایا شما تنها با دیدن یک عکس در کانال میتونی بفهمی کجای لب تاب زدگی داره یا نداره بهتر نیست که مغازه دار از تمامی قسمتهای لب تاب عکس بگیره و همه رو بصورت گالی در سایت با قابلیت زوم کردن با کیفیت ایده آل بزاره و به مشتری حق انتخاب بهتریو بده ، همچنین میتونه پست رایگان و یا تحویل کالا درب منزل با امکان انتخاب روز و ساعت به مشتری خودش بده . پس با توجه به اینکه مردم اصفهان با شبکه های اجتماعی ارتباط خوبی دارن بهتر است از شبکه های اجتماعی برای اتصال آن به سایت خودتون استفاده کنید.

برای یک مارکتینگ خوب در حوزه وب الو وب چه کار هایی را انجام میدهد. 1-بستر مناسب برای سایت شما ایجاد میکند ،2-ایجاد بازدید کننده مرتبط با محتوای سایت شما ،3-تبدیل بازدیدکننده به خریدار ، 4-همچنین تشویق بازدید کننده به خرید دوباره از سایت

بازاریابی از طریق اینستاگرام (بازاریابی محلی در اصفهان)

  متاسفانه یا خوشبختانه اینستا گرام بسیار عالی در کشور ما جا افتاده حتی در بسیار از موارد مردم برای خرید بعضی وسایل به اینستاگرام مراجع میکنند. شاید یکی از عوامل موفق این شبکه امکانات بی نظیر آن و همچنین فیلتر نبودن آن در ایران میباشد. در شهر اصفهان نیز بیشتر قشر مردم  در طول روز در این شبکه اجتماعی وقت میگذرانند.از آنجایی که اینستاگرام جایی برای سپری کردن اوقات خوش ، گرفتن اخبار داغ ، شده است  هر از چندگاهی میان محتوایت مختلف آن تبلیغ کار شما به شیوه خاص باعث جذب مشتری خواهد شد. پس بوسیله این شبکه اجتماعی می توان پولسازی کرد. اما اَلووب تبلیغات شما را به صورت محلی و یا سراسری ( بسته به نوع بیزینس شما)  انجام میدهد. ما با اتصال  ربات های هوشمند وب سایت شما را به کانال اینستاگرام شما وصل خواهید کرد و هم چنین تبلیغات پیج شما به جدیدترین متد روز و هدفمند در کانالهای مختلف به شیوه های متفاوت انجام خواهیم داد.

پشتیبانی سایت در اصفهان 

بعد از طراحی سایت شما در اصفهان کار پایان نخواهد یافت  و تازه شروع میشود امروز ارائه خدمات در حوضه دیجیتال بسیار رقباتی و خلاق شده و اگر مشتریان شما نیاز به خدمات پشتیبانی در زمینه های مختلفی را داشته باشند لازم است که با توجه به نیاز کاربران خدمات پشتیبانی سایت را نیز بر همان اساس  برنامه ریزی کرد لازم به ذکر اگر سایت شما توسط تیم الو وب طراحی نگردد نیز در صورت تمایل میتوانید آن را به ما بسپارید.ما سایت شما از تمامی جنبه های برسی خواهیم کرد و در صورت لذوم با ایجاد جلسات و درک بهتر حوضه محیط کاری  و مشتریان شما  سعی در بهترین ، سریع ترین و موثر ترین پشتیبانی برای شما و مشتریتان را به ارمغان خواهیم آورد.

بسیاری از کسب کارها در اصفهان مانند رستوران ، پیک موتوری ، استراتژی پشتیبانی آنها بسیار متفاوت با دیگر کسب کارها  میباشد و لازم است در اولین زمان به صورت چت انلاین و یا تیکت پاسخ مشتری در کوتاه ترین زمان انجام شود. این موارد به شما هم استانی ها آموزش داده خواهد شد و در موارد تخصصی تر نیز کار را میتوانید ما بسپارید تا با خیال راحت به کار خود ادامه دهید.

 موارد مهم خدمات پشتیبانی سایت در اصفهان و سایر استانها شامل مواردی همچون: جواب دادن به تیکت ها ، کامنت ها ، چت آنلاین ، سوالات متدوال ، بارگذاری محتوا در سایت شامل انواع فایل های ویدیوی ، صوتی ، متنی ، متحرک ، مشاوره رایگان به صورت تلفنی و یا حضوری در استان اصفهان در حوضه کسب کار شما و یا سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی شما ، ایجاد امنیت و مقابله با انواع حمله های سایبری ، رفع مشکلات فنی سایت ، پنل sms

درباره سئو بیشتر بدانیم

انتخاب-کلمات-کلیدی-مناسب-برای-سئو 

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو و ابزار آنالیز آن

انتخاب کلمه هدف جز قدمهای اول در Website SEO محسوب می شود انتخاب کلمات...

اطلاعات بیشتر
تاثیر-شبکه-های-اجتماعی-در-سئو-سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

در این پست به شبکه های اجتماعی مهم در و تاثیر پذیر در سئو...

اطلاعات بیشتر
خطای404-سایت-چیست-برطرف-کردن-طراحی-قسمتهای-404

خطای404 سایت چیست؟برطرف کردن و طراحی قسمتهای 404

خطای404 سایت چیست؟ خطاهای سایت در صورت زیاد شدن نقش تعیین کننده در سئو سایت...

اطلاعات بیشتر
سایت مپ چیست-ساخت-نقشه-سایت

سایت مپ چیست؟ ساخت نقشه سایت و تاثیر آن در SEO

سایت مپ یک فایل xml می‌باشد و شامل لینک های شما و میزان با...

اطلاعات بیشتر

طراحی سایت

API-چیست-ابزاری-برای-توسعه-دهنده ها-طراحان-سایت

API چیست | ابزاری برای توسعه دهنده ها و طراحان سایت

امروزه ارتباطات یک موضوع بسیار مهمی است که باعث خواهد شد شما از یک نقطه به یک نقطه دیگر...

اطلاعات بیشتر
طراحی-گرافیکی-وب-سایت

طراحی گرافیک وب سایت

در ابتدا برای این که یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید باید به سراغ یک گرافیک کار بروید...

اطلاعات بیشتر
بالا-بردن-مهارت-طراحی-وب-سایت-و-نرم-افزار

بالا بردن مهارت طراحی وب سایت و نرم افزار

در این پست من قصد دارم اگر طراحی وب سایت با php  ، لاراول ، وردپرس ، پایتون ،...

اطلاعات بیشتر
فرم-ورک-چیست؟-بهترین-فرم-ورک-های-بک-اند-از-نگاه-گیت-هاب-1

فریم ورک چیست؟ بهترین فریم ورک های بک اند از نگاه گیت هاب

نگاهی میکنیم به  بهترین فریم ورک های بک اند بر اساس نظر سنجی  گیت هاب در سال 2012 تا...

اطلاعات بیشتر
کد-کثیف-چیست ؟ چگونه-کد-تمیز-بنویسیم ؟

کد کثیف چیست ؟ چگونه کد تمیز بنویسیم ؟

اولین بار کین بک   kent beck  یک انسان شناخته شده در دنیای نرم افزار بود که  از این اصطلاح...

اطلاعات بیشتر
کمبودها-در-پروژه های-طراحی-سایت

کمبودها در پروژه های طراحی سایت

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه تو این مقاله میخواهم راجب کمبودها  یا کم کاستی ها در یک پروژه های...

اطلاعات بیشتر

جاوا اسکریپت چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد

جاوا اسکریپت چیست؟ که زبان  client-side هستند و سمت کار بر انجام میشوند برعکس زبان های مثل php  که server-side...

اطلاعات بیشتر
Source control

سورس کنترل چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

یک ویژگی مهم مهندس نرم افزار خوب استفاده ار سورس کنترل است حالا سورس کنترلر چی هست و چرا...

اطلاعات بیشتر

برسی و آنالیز وب سایت هایی در اصفهان

تحلیلی-کلی-برق-صنعتی- (2)

آنالیز سئو کلمه برق صنعتی در اصفهان

در ابتدا که این کلمه کلیدی سرچ می‌کنیم خیلی مشخص که گوگل میتونه چه وب سایت ها و چه...

اطلاعات بیشتر

تحلیل برسی سئو سایت ایران فانا

موضوع: برسی سایت  iranfana.com موقعیت  : اصفهان تاریخ :  07/07/1399 در برسی به عمل آمده توسط کارشناسان گروه طراحی سایت اَلو وب...

اطلاعات بیشتر
انالیز-سئو-جمله-دندان-پذشک-زیبایی-اصفهان

انالیز سئو جمله دندان پذشک زیبایی اصفهان

خوب موقعی که جمله بهترین دندانپزشک اصفهان در گوگل تایپ میکنیم  در ابتدا نقشه گوگل میبینیم و روی گزینه...

اطلاعات بیشتر
تحلیل-سئو-سایت-اسنپ-فود-در-جمله-سفارش-غذا-در-اصفهان

تحلیل سئو سایت اسنپ فود در جمله سفارش غذا در اصفهان

با یکی دیگر از مبحث تجزیه تحلیل سئو سایت در اصفهان در زمینه سفارش انلاین غذا در خدمت شما...

اطلاعات بیشتر
انالیز-سئو-جمله-خرید-گز-اصفهان

انالیز سئو جمله خرید گز اصفهان

گز یکی از محصولات خوب استان اصفهان است و بسیار پرطرف دار و پول ساز برای کسانی که قصد...

اطلاعات بیشتر
سئوی-سایت-در-اصفهان-بهینه-سازی-سایت

سئو سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان و خدمات بهینه سازی الو وب با سال ها تجربه در زمینه سئو سایت در اصفهان،...

اطلاعات بیشتر
طراحی-سایت-در-اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان با توجه به پتانسیل  بالای استان در زمینه طراحی سایت اصفهان و کسب درامد اینترنتی طراحی...

اطلاعات بیشتر
فروشگاه-مینا-کاری-در-اصفهان

طراحی سایت میناکاری

امروز بایکی دیگر از صنایع دستی اصفهان یعنی مینا کاری اشنا بشیم  و به  وکسانی که به دنبال  ایجاد...

اطلاعات بیشتر

الگوریتم های گوگل

الگوریتم-Mobil- Firs-Index

الگوریتم Mobile First Index گوگل | چرا اول موبایل

الگوریتم Mobile First Index دنیای  وب همیشه در حال به روز شدن است کسی فکرشو می‌کرد از مانیتورهای crt به...

اطلاعات بیشتر
الگوریتم-سند-باکس-گوگل

الگوریتم سندباکس گوگل چیست و چگونه از آن خارج شویم

الگوریتم سندباکس گوگل چیست؟ تصور کنید یک رستوران در یک محله معروف بزنید و در آن محله رستوران های خوب...

اطلاعات بیشتر
الگوریتم-مرغ-مگس-خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار | جستجوی معنایی

الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟ این الگوریتم کمک شایان به کاربران کرد و دیگر کاربران لازم نبود بند بندی کلمه...

اطلاعات بیشتر
الگوریتم-رقص-گوگل

الگوریتم رقص گوگل | گوگل دنس | Google Dance

الگوریتم رقص گوگل چیست؟ حیجان و لذت بردن ناگهانی و کمی بعد از ان نا امیدی این اتفاقی است که...

اطلاعات بیشتر
pigeon-algorithm-الگوریتم-کبوتر گوگل

الگوریتم کبوتر گوگل-سئو محلی با چشم کبوتر

قبلا وقتی میخواستیم به جایی برویم این چالش داشتیم که ایا آدرسو پیدا میکنیم و  در  بسیاری موارد در...

اطلاعات بیشتر
rank-brain

الگوریتم رنک برین چیست؟ بهینه سازی Rank Brain

هوش مصنوعی گوگل همه چیز را نمی‌داند اما شما با سرچ هایی که در طول زمان و فصول مختلف...

اطلاعات بیشتر
الگوریتم-تازگی-محتوای-گوگل

الگوریتم تازگی محتوای گوگل

الگوریتم تازگی محتوای گوگل:محتوایی که  جامع است و در بوره از زمان ، مکان ، به روز بودن با...

اطلاعات بیشتر
panda-algorithm

الگوریتم گوگل پاندا چیست؟ چه سایتی جریمه می‌شود؟

الگوریتم گوگل پاندا چیست؟ الگوریتم پاندا برای مبارزه با محتوای بی کیفیت ، کوتاه و بدون رساندن پیامی به خواننده...

اطلاعات بیشتر

دیجیتال مارکتینگ

چگونه-کاربران-سایت-را-اکتیو-کنیم-2

روش های حرفه ای دیجیتال مارکتینگ برای جذب کاربر

روش های مختلف یک دیجیتال مارکتر و پیداه سازی آن توسط یک طراح سایت که با کمترین دغدغه اطلاعات...

اطلاعات بیشتر
چگونه-کاربران-سایت-را-اکتیو-کنیم

چگونه کاربران سایت را اکتیو کنیم|جذب کاربران از دید دیجیتال مارکتینگ

نشانه های فعال شدن کاربر چیست؟ 1-گرفتن اطلاعات تماس یعنی اگر شما بازید کننده را به یک صفحه فرود هدایت...

اطلاعات بیشتر
7-نکته-در-تبلیغات-موثر-اینترنتی

7 نکته در تبلیغات موثر اینترنتی

در این پست می‌خواهیم راجب 7ویژگی های بنرهای تبلیغاتی صحبت کنیم. این 7 نکته در صورت رعایت کردن حتی مخاطبان...

اطلاعات بیشتر
بازگشت کم سرمایه گذاری در تبلیغات انلاین، راه حل چیست؟

بازگشت کم سرمایه گذاری در تبلیغات انلاین، راه حل چیست؟

چرا اکثر تبلیغاتی که سایتهایی انلاین انجام میدهند بازگشت سرمایه بسیاری کمی دارد اگر شما پاسخ این سوال رابدونید...

اطلاعات بیشتر
معیار تبلیغات و هزینه های آن در دیجیتال مارکتینگ

معیار تبلیغات و هزینه های آن در دیجیتال مارکتینگ

معیار تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ به سه عامل زیر وابسته است 1-تعداد بازدید از سایت خوب ما هر کاری که در...

اطلاعات بیشتر
Online-advertising-is-a-way-to-attract-customers

تبلیغات انلاین روشی برای جذب مشتری

روشهای جذب مخاطب به شکلهای مختلفی صورت میگیرد 1- سئو سایت 2- تبلیغات انلاین 3- رسانه های اجتماعی در این پست...

اطلاعات بیشتر

رابط کاربری user experience design

اصطلاحات-مهم-تجربه-کاربری-طراحی-سایت،اپلیکیشن

اصطلاحات و ابزار مهم تجربه کاربری در طراحی سایت،اپلیکیشن

اسکچ sketch: به معنی طراحی می‌باشد به طور ساده وقتی یک طراح سایت یا اپلیکیشن می‌خواهد پروژه ای طرح بزنه...

اطلاعات بیشتر
اهمیت-و-تاثیر تجربه-کاربری در-کسب-کارها

اهمیت و تاثیر تجربه کاربری در کسب کارها

 دلایل اهمیت رابط کاربری به صورت کلی شامل موارد زیر می باشد  1-هر چیزی که ما ان را خلق می‌کنیم...

اطلاعات بیشتر
تجربه-کاربری-در-طراحی-وب-سایت

تجربه کاربری در طراحی وب سایت

امروزه استفاده از وب سایت ها و اپلیکیشن ها حتی شبکه های اجتماعی بسیار زیاد شده از طرفی رقابت...

اطلاعات بیشتر
user experience design

ui و ux تجربه و رابط کاربری چیست؟ تفاوت و کاربرد آن چیست؟

تجربه و رابط کاربری user experience design Ux= به نحوه عملکرد سرویس شما از جنبه های فنی مثل سرعت ،...

اطلاعات بیشتر