طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی حرفه ای

طراحی سایت شرکتی یکی از نیاز های واجب هر شرکتی در هر زمینه میباشد این وب سایتها بیشترین سایتها در وب میباشد که معرفی خدمات ان شرکت میباشد.اگر تمایل ندارید که از یک سایت فروشگاهی داشته باشید و قیمتهای ان را اپدیت کنید حتما این سایتها را به شما پیشنهاد میکنیم .

چه کسانی نیاز به طراحی وب سایت شرکتی دارند؟

اگر نگاهی بکنیم به انواع شرکت ها میبینیم که به 7 نوع شرکت تقسیم بندی میشوند.

شرکتهای سهامی ، شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت تضامنی ، شرکت تعاونی ، شرکت نصبی ، شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی هستند.

به کلام ساده تر یا شما  یا یک شرکت تجاری و هدف شما کسب سود است و یا شرکت مدنی هستند مانند وکیل دادگستری

مثال ساده برای یک شرکت تجاری : تصور کنید شما یمک شرکت دانش بنیان هستید و یک گیربکسی طراحی کرده اید که هیچ نمونه داخلی ندارد و اگر هم نمونه خارجی داشه باشد هزینه بسیار بالایی هم در خرید و هم تامیر نگهداری ان است . خوب شما با سفارش وب سایت شرکتی در مدتی کوتاه ان را به دیگران معرفی کنید و باعث ایجاد درامد برای شرکت میشوید و هم جلوگری میکنید از خارج شدن سرمایه ملی

مثال ساده برای یک شرکتهای مدنی : فرض کنید شما یک وکیل مجرب کارکشته هستید با 10 ها پرونده موفق اما در برهه ای از زمان شما هیچ گونه پرونده پول سازی ندارید و این سرمایه هم ندارید که بتونید یه دفتر خیلی شیک در یک مجتمع شیک کرایه کنید تیم طراحی آلو وب با ایجاد یک وب سایت و ارائه راهکارهایی در همین حوضه کاری شما باعث بهبود چشم گیر کسب کار شما خواهد شد.

seo و بهینه سازی وبسایت های شرکتی

داشتن یک وبسایت در کنار seo و بهینه سازی برای موتورهای جستجو میتواند نوید بخش یک کسب کار موفق را بدهد. تیم ما بر هر نوع سایتی  راه کارهای ارائه میدهد مانند استراژی کلامات کلیدی شما ، بازار هدف ، تبلیغ موثر در شبکه های اجتماعی خاص ، معماری سایت بر اساس کار شما و بساری دیگر از موارد.

امکانات طراحی سایت شرکتی

تیم طراحی سایت الو وب اقلب با  نگاهی می انداریم به امکانات که در اختیار مشتری با هر سلیقه و طرح و رنگی که شما دوست دارید.

درباره ما : این صفحه یکی از مهم ترین صفحات این مدل سایتهای شرکتی میباشد امروزه با بیشترین شدن بحث دیجیتال مارکتینگ این بخش بسار مهم است تیم ما این صفحه ها را به صورت جدا طراحی و هماهنگ با کل وبسایت طراحی میکند شما به راحتی میتوانید درباره شروع فعالیت ، تعداد پروژه ، زمینه فعالیت ها و تجربه های و … برای مخاطب خود صحبت کنید  .

لیست پروژه: هم وار تیم ما برای مشتری برای این بخش امکاناتی نزیر ایجاد یک جدول دلخواه و هر مقدا صدر وستون  ، قرار دادن عکس ، قیمت گزاری بر اساس روز ماه سال ؛ انتخاب کارکتر عددی حروف و ایکون .

تماس با ما : این قسمت نیز به صورت جدا طراحی میشود از امکانات ان میتوان به ایجاد موقعیت مکانی شما با استفاده از نقشه گوگل درج شماره تلفن تماس با استفاده دکمه ، انیمیشن و…همچنین هنگامی که بازدید کننده با موبایل وارد سایت شما بشود بتواند با فشار دادن دکمه تماس در این صفحه به گوشی شما زنگ بزند.

انواع فرم تماس (استخدامی) : بسته به سفارش شما ما این امکان را برا شما فرهام میکنیم که با گزاشت یک شورت کد کوتا چند کارکتی شما مثلا یک فرم استخدامی تولید کنید و این فرم میتواند شامل هر جزئیاتی باشد .

ایجاد پروفایل حرفه ای (حساب کاربری) : ثبت نام در سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی و یا حالات دیگر ، تایید ایمیل ،ویرایش پروفایل خود مانند عکس ادرس شماره تلفن و هر چیزی که شما برای کاربر اجبار میکنید یا نمیکنید که در هنگام ثبت نام ان را پر کند انتخاب رنگ استفاده از وجت های اختصاصی و گزاشتن ان در هرجای وب سایت . ایجاد فرمهای متعدد با موضوعات مختلف.

حالت vip : این امکان گاهی برای وب سایت های شرکت نیاز میشود مثلا دیدن قسمتی از محتوای وب سایت  به مشتری خاص که دیگران از ان بی اطلاع هستند یک نمونه ساده مثلا قیمت عمده موبایل اپل میخاهیم به عمده خر به یک قیمت متفاوت تری از یک مشتری ساده نشان داده شود که یا در قسمت پروفایل مشاهده بکنه یا در قسمت های دیگری از سایت ( البته این بحث بسیار بزرگ میباشد ما صرفا میخاهیم تعریف کلی از امکانات را بگوییم)

نظرات مشتریان : ایجاد حالت اعتماد سازی برای مشتریان خود بسیار مهم است با با قرار دادن نظرات مشتریان خود به صورت عکس ، ویدیو ، نوشته با یک شکل گرافیکی زیبا با طرح و رنگ مختلف که الو وب برای شما فراهم میکند کمک میکنید که قدرت خود را به رخ دیگران بکشید.

شمارنده : این امکان نیز مانند نظرات مشتریان میباشد حالت قدرت نمیای و اعتماد سازی دارد شما میتوانید تعداد پروژه ها، مشتریان ، کارفرمایان ، سابقه کاری و یا هر مورد دیگری را با نشان دادن شماره های که از صفر شروع و به عدد مورد نظر شما با چند حالت نمایشی به دیگران نشان دهید .  در واقع وقتی بازدید کننده وارد سایت شما میشود میتواند ذهنیتی از قدرت شرکت شما داشته باشد .

نمونه کارها :یکی از بخشهای جذاب مخصوصا  برای مشاغل پذشکی ، دکوراسیون ، صنایع دستی …الو وب همواره در پروژههای وب سایت های شرکتی دیگران را تشویق میکند که اگر هنری در هر زمینه ای دارید ان را به زیبایی به دیگران نشان دهید( یادتون باشه اگه حتی جوشکار ، برق کار ، بنا هستید هنری خود را با این بخش به دیگران نشان دهید ) اما امکانات همچون دسته بندی نمونه کارهای خود، ایجاد اسلایدر تصاویر 360 درجه ،  ایجاد انواع گالری تصاویر ،گذاشتن ویدو  از کار حود . بخش توضیحات به شکل های متفاوت . این توضیحات شامل نحوه انجام کار  و مدت زمان ، طرف حساب شما (کارفرما) ، قیمت .. و هر انچه شما در ذهن خود دارید.

شرکتهای همکار   : در این قسمت با گزاشتن لوگو از شرکتها و یا کارخانه هایی که با انها همکاری کرده اید را به صورت معمولا اسلاید نشان دهید و یا با هاورر کردن بر روی عکس توضیحات در مورد ان کارخانه به مشتری نشان داده بشود. مسلما هر چه بازدید کننده سایت شرکتهای بزرگتری را در این قسمت ببینه اعتمادش بیشتر میشود .

بخش نمایندگی ها : خیلی از شرکتها دارای نمایندگی یک یا چند محصول خارجی هستند . ما دو امکان را به شما پیشنهاد میدهیم 1- امکان  گزاشتن برند ان شرکت و توضیحات در رابطه با ان محصول به شکل های  مختلف مثلا hotspot points که بسیار جذاب است 2-این مورد به در کسایی میخوره که نماینده رسمی محصولی هستند و میخاهند نمایندگان خود را در سراسر ایران به دیگران نشان دهند مثلا موقعی که موس را روی عکس نقشه اصفهان میایید  اطلاعاتی از ان نماینده به شما به صورت اجکس به شما نشان داده میشود.

مهرات ها

یک شرکت موفق  در زمینه مثلا فروشگاه اینترنتی  شامل گرافیست ، بازار یاب ،  طراح سایت ، سئو کار ، کارشناس خرید …. خوب ما این امکان را برا شما به ارمغان میاوریم که برای  تک تک افراد تیم خود یک صفحه اختصاصی ( صفحه فرود) تولید کنید مثالا فرد گرافیست شما یک توضیح در مورد خودش و سوابق کاری و نرم افزار هایی که به ان مسلط است میگوید یا فرد دیگری من فلانی کارشناس خرید با بیش از x سال تجربه هستم . با این امکان این به مشتری این نوید را میدهد که جنسی را که میخاهد بخرد از یک پروسه طولانی رد شده و بهترین کیفیت و بهترین قیمت را به شما پیشنهاد میدهد.

وبلاگ : یک وبلاگ علاوه بر خبر رسانی که انجام میدهد  یکی از مهم ترین نقشهایی که در یک سایت شرکتی غیر شرکتی دارد سئو کلامات کلید ان شرکت میباشد . یک وبلاگ کمک شاینی به برندیگ شما خواهد کرد . اگر در نمایشگاهی شرکت میکنید میتوانید با گرفتن عکس ویدیو و گزاشتن ان در وبلاگ به رشد شرکت کمک کنید. امکانات کلی:  ظاهری جذاب ، دسته بندی اخبار ، یک قالب خبری همراه با ستونهایی که در چپ و راست صفحه وجود دارد ، ایجاد صفحات تمام عرض و یا باکس ، گزاشتن هر گونه محتوا ویدیوی و غیره در صفحه از وبلاگ

ایمیل مارکتینگ ( حبر نامه) : وفتی ما برای مشتری طراحی سایت شرکتی را پیداه سازی میکنیم این امکان را نیز از او میپرسیم معمولا کسانی که دوست دارن مشتریان خود را با ایمیل با خبر کنند از این امکان استفاده میکنند و هنوز ایمیل مارکتنیگ نقش مهمی در سئو انواع وب ساتها و مخصوصا برندیگ دارد. امکانات : معمولا شکل طراحی این بخش برای مشتری به یک شکل میباشد یک فیلد در قسمت فوتر سایت ( پایین ) گزاشته میشود شما با وارد کردن ایمیل خود از خبر نامه ان شرکت مطلع خواهید شد.توجه کنید بحث ایمیل مارکتنیگ بسیار بزرگ میباشد.

منوها : معمولا در پیداسازی وب سایت های شرکتی این بحث خیلی مهم که شما با دو الا سه کلیک بتونی به محتوای که میخای برسی منو ها این امکان را برای مشتری به خوبی ایجاد میکند امکانات که ما در نظر گرفتیم شامل ایجاد منو های مختلف برای صفحات مختلف ، ایجاد بینهایت منو و زیر منو همراه با رنگ بندی  ، قرار دادن ایکون ها و انواع محتوا  .ایجاد منو در هر 4 قسمت صفحه وبسایت .

سوالات متداول

با توجه به اینکه نام شرکتها در  با توجه به زیاد شدن شرکتها دچار کمبود اسم شده  و برای اینکه این اسم با اسم دیگر شرکتها تداخل پیدا نکند اسم شرکتها معمولا  3 وجهی است همین باعث سخت تر شدن نام دامنه خواهد شد زیرا اسم دامنه باید مختصر کوتاه و گوش نواز باشد که همین مورد باعث سخت پیدا کردن نام دامنه که متناسب با اسم شرکت شما باشد میشود. حالا اگر در انتخاب نام دامنه مشکل داشته باشید ما به شما راهکارهایی مناسب معرفی میکنیم تا به دامنه مد نظر خود دست پیدا کنید.

همواره شرکت های طراحی سایت قیمت مشخصی نمیتونن به مشتری خود در نوع این وب سایت به مشتری ارائه بکنند بهتر است شما با کارشناس ما تماس بگیرید و یه توضیح کوتاه در مورد کار خود بگید سپس ما یک سری راهنمایی هایی به شما بدیهم و سوالاتی راجب اینده سایت از شما بپرسیم سپس  قیمت را به شما بگوییم . چون ممکنه شما یک سایت سفارش بدهید و در وست کار بخواهید که همه قسمتهای سایت را دو زبانه کنید که مسلما قیمت سایت دوزبانه متفاوت تر از سایت تک زبانه میباشد