دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

برای گرفتن خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به مجموعه کارهایی که ما انجام میدهیم که در نهایت منجر به فروش در وب سایت شود .این کار با استفاده استفاده از رسانه های دیجیتال انجام خواهد شد مانند ایمیل مارکتینگ ، وب سایت ، شبکه های اجتماعی ،sms ، و موارد این چنینی .

هدف ما در اینجا این است که شما فروش شما به صورت الکترونیکی باشد که بهترین وصیله برای شروع دیجیتال مارکتینگ در اصفهان نیاز به طراحی سایت در اصفهان دارید. برای شروع نیاز نیست که شما حتما وب مستر حرفه ای یا کد نویس باشید یا مشکلات فنی سایت حل کنید وسایت به روز نگه دارید. یک دیجیتال مارکتر حرفه ای به کسی گفته میشود که بتونه خیلی خوب محصول بفروشه.

برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتینگ حرفه ای به چه چیزی نیاز داریم؟

در سالهای قبل تخصص ها به صورت تکی بوده یعنی کسی که طراح گرافیست بود فقط گرافیک بلد بود کسی که کارش تولید محتوا  برای سایت یا شبکه های اجتماعی بود فقط تولید تولید محتوا برای همون کار انجام میداد. در این چند سال اخیر به حدی این موارد به هم گره خورده مانند حوضه های سئو بهینه سازی سایت ، طراحی گرافیک ،کار با قسمتهای مختلف وبسایت، تولید محتوای تصویری ، پادکست و… بنا براین برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتینگ حرفه ای شدن باید شما اشنایی با حوضه های مختلف این کار رو داشته باشد و یا حتی در بعضی موارد حرفه ای باشید.

به صورت کلی شما نیاز به چه چیزهایی دارید  :

نیاز به یک وبسایت 2-کار با قسمتهای مختلف سایت 3-داشتن محصول و یا خدمات می‌باشید.

درامد شما در استان اصفهان از دیجیتال مارکتینگ چقدر است ؟

خوب این یک شغل به ظاهر ساده و پشت میز نشینی است ولی تجربه ما در وب سایت اَلوب بسیار پیچیده و بدون پایان است و نیاز به مهارت هایی مختلف در سطح بالا نیاز است که در بعضی از این مهارت ها شما باید سالها وقت بگذارید تا حرفهای شود پس شغل پردارمدی میتواند باشد اگر به صورت صحیح وارد شویم. تیم الو وب تمامی این خدمات دیجیتال مارکتینگ را برای شما به ارمغان می اورد.

دیجیتال مارکتینگ در اصفهان به چند بخش تبدیل می‌شود؟

1-ایجاد ترافیک

برای سایت از طریق مختلف مانند گذاشتن بنر تبلیغاتی ، شبکه اجتماعی که در حوضه اصفهان کار میکنند، پست میهمان و ..

در واقع این مبحث مختص به اصفهان نیست اگر شما فک یک سری مشتری برای خودتو جذب کردید و فقط در اصفهان هستند این کار باعث سود اوری کمی خواهد شد ما با ایجاد تبلیغات هوشمند در سطح وب  باعث خواهیم شد که مشتریان در سراسر ایران اسم برند ومحصول شما رو در ذهن خود داشته باشند .

بعد از ایجاد ترافیک برای سایت ما میخواهیم بدانیم که  ایم مشتریان که هستند و از کدام شهرهای ایران بیشتر بوده اند و چند نفر بوده اند و چرا ، این کار با استفاده از ابزار قدرتمند و اکانتهای پولی قابل دسرسی خواهی بود.طبیعی است که بعد از زیاد شدن ترافیک صحیح  و به صورت مستمر رتبه بندی یا همان سئو سایت شما نیز افزایش میابد

راههکار های الو وب برای ایجاد ترافیک برای سایت شما در اصفهان

الف-تبلیغات بنری ، رپرتاز، پوش نوتیفیکیشن، sms،ایمیل :

هر کدام این موارد شامل تخصصهای خاص خود را دارد هر چه این موارد بهتر اجرار شود پس ترافیک بیشتری وارد سایت میشود.مثل ایجاد پوش نوتیفیکیشن با استفاده از کلمات خاص که باعث ایجاد انگزیه در مخاطب شود، یک رپرتاژ اگهی با رعایت تمامی قوانین سئو

ب-سئو سایت : هسته اصلی دیجیتال مارکتینگ سئو میباشد هر چه سئو سایت شما در اصفهان حرفهای ، عمیق و اصولی باشد هزینه ها نیز پایین تر خواهد الو وب بر این باور است امروزه سئو تنها استفاده از کلامات کلیدی در یک صفحه نیست بلکه تیم سئو کننده باید تجربه و درک عمیقی از تمامی متغییرها در این کار را داشته باشد.

پ-رسانه های اجتماعی: لینک دین ، اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، تا سال2020 بهترین رسانه دیجیتال در ایران هستند برای ایجاد ترافیک در سایت این رسانه ها هر کدام یک سری اصول و نوشتن محتوا و قرار دادن لینک میباشد.

ج-ترافیک غیر مستقیم: در این روش مثلا اگر مشتری نیاز به گرفتن قیمت محصولی از شما رو داره به جای اینکه تلفنی قیمت بگیره به اجبار به سایت مراجعه کنه چه بهتر که کارت ویزیت طراحی شده شما دارای مشخصاتی کلی باشد و در اختیار اون شرکت نیز قرار بگیره .

 

2-گرفتن اطلاعات از مشتری

که وارد سایت میشوند با روشهای مختلف وراحت و اطلاع رسانی به انها برای ایجاد انگیزه به مشتری برای برگشت به وب سایت

راههکار های الو وب برای گرفتن اطلاعات از مشتری

الف-زمانی که اطلاعات ایمیلی یا شماره موبایل و گذاشتن فرم ثبت نام اطلاعاتی مشتری را در اعضای خدمات گرفته خواهد شد.ما گرفتن این اطلاعات یک بانک اطلاعاتی درست خواهیم کرد و به صورت گروهی اطلاع رسانی خواهیم کرد .

ب-یک راه دیگر ایجاد جذابیت برای بازدید کننده است  شرکت های بزرگ دنیا مثل سایت های انلاین فیلم که کم هم نیستند میاد با دادن یک سری اکانت رایگان به مدت 1 هفته به شما امکان تماشای فیلم رو خواهد داد و بعد از ان که به قدرت شما پی برد میگه در دوره بعدی شما باید اکانات را خریدیاری کنید .

گرفتن اطلاعات به حالت های مختلفی شکل میگیرید مثلا در سایت فروشگاهی ما با ایجاد بن های تخفیف مشتری کم ولی در اینده به مشتریان بزرگتری را برای شما جذب خواهیم کرد.

ج-ایجاد لندنیگ پیچ ها ( برگهای تک صفحه ای ) جذاب و نوشتن جملاتی اصر بخش برای مشتری به گونه ای که مشتری قرق در هیجان شود که این کار خود نیاز روانشناسی وب خواهد داشت و ایجاد فرمهایی ساده وجذاب.

 

3- فعال سازی یا افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری :

به مجموعه کارهایی که مشتری وارد سایت شما میشود و جذب سایت شما میشود با استفاده از گرفتن اطلاعات یا به خرید محصول منجر میشود

آژانس خلاقیت الو وب برای این موضوع هم برنامه ویژه دارد

الف-افزایش نرخ تبدیل به موضوع روان شناسی سایت نیز برمیگردد مثلا چه رنگی برای دکمه خرید بگزاریم ایا این دکمه استیک باشد یا خیر یا فرم گرفتن اطلاعات ساده باشد یه به صورت پااپ مثلا سک سایت خدمات در اصفهان اجناسی حمل میکنه وبه نقاط مختلف شهر حمل میکنه و شما میتونید با در نظر گرفتن مسافت در هر محله قیمت متفاوتی به مشتری بدهید که در واقع سایت شما یک سایت لوکال مخصوص استان اصفهان می‌باشد.

ب-بازاریابی محتوا:

اژانس خلاقیت الو وب بر این باور است که محتوا یک سایت باید کاملا مفید در برگیرنده تمامی وجهای موضوع و غیر جانبدارانه است و در نهایت شخص بازدید کننده بر این باور خواهد رسید اطلاعات خوبی به دست اورد تا منجر شود به خرید از سایت شود.

برندهای معروف دنیا وقتی محصولی را به مشتری می‌فروشند یک سری فایل ویدیوی و یا pdf برای مشتری ارسال میکند که نمونه ان در هیچ کجا نیست.یک مثال عالی  دیجیتال مارکتیگ چه در اصفهان و چه در دیگیر نقاط ایران استفاده در محصولا ت مجازی استفاده از سیستم تیکت میباشد شما هر مشکلی که داشته باشید به راحتی ان را ارسال و در کمترین زمان جواب خود رو خواهید گرفت.

ج-تحلیل سایت:

تحلیل و برسی سایت که مورد مهم است که شما باید نمودارد رشد یا افت سایت خودتون رو در بیارید این که چقدر ایمیل گرفته شده چقدر بازدید کننده به مشتری تبدیل شده، چقدر خردید زده شده ،میانگین افردای که توصفخات سایت چرخ زدن چقدر بوده ، ایا مشترایان هدف ما که بیشتر اصفهان هستند از همین شهر وارد سایت شده اند یا خیر ،  ایا سئو local در اصفهان که در نهایت به دیجیتال مارکتینگ در اصفهان درست پیاده سازی شده یا خیر که نیاز به تخصص و ابزار لازم میباشد .که تیم ما تمامی این موارد به صورت استاندارد روز پیاده سازی میکند.

چ-ایمیل مارکتینگ:

گرفتن بانک اطلاعاتی ایمیل به تنهایی کافی نمیباشد گرفتن ایمیلها و فرم ارسالی ایمیل به مشتری با پلت فرم خاص و همیشگی به مشتری و در مناسبتهای خاص همگی کمک کننده هستند. یک نمونه دیجیتال مارکتینگ در اصفهان میتواند این گونه باشد  کسی که در شهر اصفهان زندگی میکنند شماره sms  شما رو بسته باشد و شما در یک روز خاص یا ساعت خاص با فرستادم ایمل به مشتری و یک پیشنهاد شگف انگیز که در ان نوشته اید فقط منطقه های 3 و4  اصفهان از 40% تخفیف ما بهره خواهند برد و مشتری را تشویق به خرید بکنید

چ -درامد زدایی:

کسانی که قبلا خریدی داشته اند و شما میخواهید خدماتی خاص به انها ارئه دهید که به انها مشتری   vip نیز گویند.

بسیاری از افراد فکر میکنند اگر فروش سایت سایت در تمامی روزها یکسان است در صورتی این گونه نیست فروش در زمانی بالا می رود که شما یک ایمیل مارکتینگ  یا اطلاع رسانی خوبی ایجاد کرده باشید مثلا اگر شما یک گوشی از سایت خرید زده اید به روشهای مختلف برای شما ایمییلی خواهد امد که اگر شارجر این گوشی با تخفیف 10% به شما تعلق خواهد گرفت.

ه- خرید محصولات مشابه یا متفاوت ( افزایش مبلغ فاکتور)

الووب سایت را بگونه ای طراحی می‌کنید که اگر مشتری محصولی را در سبد خرید خود قرار داد پیشنهاد های دیگری را نیز به او میدهیم  با تخفیف ویژه این عمل در بسیاری از سایتها جواب داده است تجربه تیم ما نشان داده وقتی مشتری قصد خرید از سایت میکند و با این پیشنهاد مواج میشود قدرت ریسک خود را بالا میبرد و به یک باره دیگر محصولات هم خرید میزند

پس اگر ما 1000 کاربر در سایت داریم یک سقفی تایین میکنیم که اگر این ایمیل یا اطلاع رسانی انجام دادم حد اقل 80 نفر از انها به اندازه 150 نفر خرید کنند که البته این موضوع به خدمات و ارزش محصول شما دارد

4-  مشتری مداری و حفظ آن

پیگیری سفارش :

اگاهی اوقات پیش می اید که مشتری تمامی مراحل خرید را گذارنده در نهایت در هنگام اتصال به درگاه بانکی پشیمان شده یکی از منابع بزرگ دارمد سایت تبدیل سفارش ناموفق یه یک سفارش موفق می باشد الو وب با دادن راهکارهایی مانند ارسال ایمیل اتوماتیک دادن پیشنهاد هیجان انگیز به مشتری باعث برگشت مشتری خواهد شد.ما توصیه میکنیم برای یک دیجیتال مارکتینگ حرفهای در اصفهان تمامی این سفارشات را به صورت تک به تک پیگیری کنید و دلیل نخرید ان رابفهمید.

ب-فروش ویژه :

اگر مشتری که قبلا از شما خرید زده با  درست کردن کمپین هایی ان ها را به مشتری vip  تبدیل میکنیم و در اکثر مواقع دیده میشود دوباره مشتری به خرید خود ادامه میدهد.ما این امکان برای شما فرهام میکنیم که اگر مشتری مثلا 6 ماه هیچ خریدی انجام نداده و روی هیچ کدام از ایمیل ها کلیک نکرده انها رو شناسایی و برنامه خواصی را طرح ریزی کنیم .

ج-پشتیبانی همیشگی:

یک اصل مهم در دیجیتال مارکتینگ همین موضوع پشتیبانی هست اگر شما خدماتی را به مشتری فروخته اید کار تمام نشده شاید این مشتری نیاز به راهنمایی دارد در صورت پشتیبانی شانس اینکه او شما رو به دیگران معرفی بکنه بسیار زیاد است.

مقالات دیجیتال مارکتینگ

چگونه-کاربران-سایت-را-اکتیو-کنیم-2

روش های حرفه ای دیجیتال مارکتینگ برای جذب کاربر

روش های مختلف یک دیجیتال مارکتر و پیداه سازی آن توسط یک طراح سایت که با کمترین دغدغه اطلاعات...

اطلاعات بیشتر
چگونه-کاربران-سایت-را-اکتیو-کنیم

چگونه کاربران سایت را اکتیو کنیم|جذب کاربران از دید دیجیتال مارکتینگ

نشانه های فعال شدن کاربر چیست؟ 1-گرفتن اطلاعات تماس یعنی اگر شما بازید کننده را به یک صفحه فرود هدایت...

اطلاعات بیشتر
7-نکته-در-تبلیغات-موثر-اینترنتی

7 نکته در تبلیغات موثر اینترنتی

در این پست می‌خواهیم راجب 7ویژگی های بنرهای تبلیغاتی صحبت کنیم. این 7 نکته در صورت رعایت کردن حتی مخاطبان...

اطلاعات بیشتر
بازگشت کم سرمایه گذاری در تبلیغات انلاین، راه حل چیست؟

بازگشت کم سرمایه گذاری در تبلیغات انلاین، راه حل چیست؟

چرا اکثر تبلیغاتی که سایتهایی انلاین انجام میدهند بازگشت سرمایه بسیاری کمی دارد اگر شما پاسخ این سوال رابدونید...

اطلاعات بیشتر
معیار تبلیغات و هزینه های آن در دیجیتال مارکتینگ

معیار تبلیغات و هزینه های آن در دیجیتال مارکتینگ

معیار تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ به سه عامل زیر وابسته است 1-تعداد بازدید از سایت خوب ما هر کاری که در...

اطلاعات بیشتر
Online-advertising-is-a-way-to-attract-customers

تبلیغات انلاین روشی برای جذب مشتری

روشهای جذب مخاطب به شکلهای مختلفی صورت میگیرد 1- سئو سایت 2- تبلیغات انلاین 3- رسانه های اجتماعی در این پست...

اطلاعات بیشتر