سئو سایت | خدمات سئو و بهینه سازی | افزایش رتبه سایت

سئو سایت چیست؟

 بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو باشد. seo  شاید تنها امید یک وب مستر میتواند شما میتوانید بعد از  طراحی سایت سئو را شروع کنیدو از آن باز خورد خوبی بگیرید . سئو سایت شما هر چه اصولی طر باشد هزینه تبلیغات نیز پایین تر خواهد امد. و کاربرهای حرفه ای تر و بهتری را به دست خواهید آورد .

ببنید گوگل با هیچ کسی رفیق نیست اگر شما در سایتی مشاهده کردیدکه نوشته این پلن مرا بخرید و در کلمه کلیدی رتبه 1 خواهید شد کاملا اشتباه می‌کنید. حتی سایتی مثل الکسا هیچ وقت همچین حرفی نمیزنه تنها کاری که این گونه وب سایت ها برای شما انجام می‌دهند صرفا به شما پیشنهاداتی را می‌دهند و رقبای شما را برسی میکنند .

بالا امدن سایت در گوگل در کمترین زمان

بله شما در سخت ترین کلمات کلیدی نیز میتوانید بر راحتی بالا بیایید با استفاده از تبلیغات گوگل ادورد  یعنی شما به گوگل بابت هر چند کلیک که قرار بخره و مشتری وارد سایت شما بشه پول می‌دهید . حالا این هزینه بستگی به سختی کلمات کلیدی شما دارد . اما ایرادی که در این روش وجود داره بعد پایین دوره تبلیغات شما دوباره شما در جایگاه واقعی خودتون قرار میگیرد که احتمالا در نتایج اخر موتور جستجو خواهید رفت ( به جایگاه قبل از تبلیغات باز خواهید گشت که احتمال بسیار زیاد رتبه خوبی نخواهد بود پس مشتری هم نخواهید داشت)

به عکس زیر توجه کنید به صورت واضح تبلیغات ما هیچ تاثیری در نتایج ما ندارد. برای اینکه به صورت طبیعی در نتایج جستجو بالا بیایید هیچ وقت از شما پول نخواهیم گرفت. و برای بالا امدن در گوگل هیچ ارزش مشخصی وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد ما برای شما چیست؟

در بسیاری از کلمات خواص و پر رقابت در کنار اصول سئو همراه با تبلیغات کلیکی توصیه میشود. و یا بعضی اوقات که یک شرکت میخواهد سرویسی را به دیگران در زمان کوتاه نشان دهد. و وقتی برای seo سایت خود ندارد.

ایا خدمات  سئو الو وب تضمینی است ؟

خود گوگل گفته هیچ کس نمیتواند رتبه سایت شما رو گارانتی کند. ولی با نشان دادن ابزارهایی به شما نمودار رشد سایت را در کلمات کلیدی به شما نشان میدهیم.یکی از ساده ترین ابزارها خود نتایج سرچ کلمات کلیدی شما در گوگل است.

سئو سایت بدون ترس از الگاراتیم گوگل؟ پاندا و پنگوئن

پاندا : سایتهای اسپم تعطیل میباشد . یعنی مثلا وقتی شما میای کلمه گربه های خانگی در گوگل سرچ میکنی و نتایج میبینید که سایتی با هین عنوان وجود دار اما وقتی واردش میشه یه فروشگاه قرص لاقری میبینی گوگل این سایت به عنوان اسپم میشناسه

پنگوئن : این الگراتیم امد و سایتهایی که برای گوگل سایت بهینه میکنن نه برای مشتری اونها هم دیگه بهش بها نمیداد . مثلا در یک سایت راجب دنده کباب یک مقاله مینوشتید و تو این مقاله اینقدر اسم کباب میاورد که خاننده حالش بهم میخرد . گوگل گفت افرات کردن در کلمات کلیدی تعطیل . این دو الگرایتیم همیشه در حال اپدیت است. الو وب با در نظر گرفتن تمای موارد سایت شما را به صورت طبیعی سئو خواهد کرد.

خدمات بک لینک:

بک لینک یعنی شما لینک سایت خودتون را در سایت های دیگر بگذارید .

قبلتر  اگر شما میخاستید در کلمات بالا بیاد حتی بدون داشتن محتوا در زمان کم بک لینک خیلی خوب جواب میداد ولی در این زمان دیگر تاثیرش مثل قبل نمی باشد . حالا چرا بک لینک خوب بود این در اصل برای این بود که مدیران وبسایتها در کنار هم باشند و یک رقابت دوستانه داشته باشند ولی بعد از این روش سو استفاده شد گوگل تاثیر این قضیه رو کم کرد.

پس با توجه به موارد بالا در صورت نیاز از بک لینک نیز استفاده خواهد شد . با توجه به در نظر گرفتن هزینه بک لینک و تحلیل رقبا و ارزش کلمه کلیدی شما.

بهینه سازی عنوان سایت

1-ما با در نظر گرفتن کسب کار شما و همچنین گرفتن اطلاعات از قبل گرفته شده عنوان مناسب برای سایت شما را در نظر میگیریم .عنوانی کوتاه و معرف خدمات سایت شما  و نام تجاری شما باشد.

ثبت سایت مپ و نشانه گذاری اسکیما برای بهتر دیده شدن کسب کار شما

گوگل بدون در نظر گرفتن ساختار سئو و طراحی قادر به تشخیص اطلاعات شما خواهد بود ولی با استفاده از نشانه گزاری اسکیما میتوانید ضریب خطا را پایین اورده و گوگل درک بهتری از سایت شما راخواهد داشت این نشانه گزاری از طرف ما گذاشته میشود مانند سیستم ستاره درار شدن ، نشان دادن ویدیو ، بیزنس های محلی در نتایج جستجو این موارد همگی باعث خواهند شد که شانس کلیک کاربران بر روی سایت شما بیشتر شود.الو وب با گذاشتن کد و ابزارهای لازم با بهترین حالت ممکنه سایت شما رو در نتایج جستجو نشان خواهد داد.

 

اتصال سایت به شبکه های اجتماعی (بهتر دیده شوید)

الو وب با اتصال سایت به شبکه های اجتماعی و درست کردن  یک صفحه رسمی در هر شبکه اجتماعی  به شما کمک میکند که به صورت خودکار مقداری از محتوای هر قسمت از سایت خودتون را در انجا قرار داه و سپس برای اطلاعات بیشتر لینک خودتون را در زیر ان قرار دهید. این کار باعث میشه که هم بک لینک بگیریدو بسیار از کاربران در شبکه های اجتماعی شما رو پیدا کنند .

انشار محتوا در ساعت و یا تاریخ مشخص در سایت :

امکان انشار محتوای سایت در یک ساعت مشخص ویا روز مشخص شما میتوانید به صورت منظم محتوای خودتون را منتشکر کنید در واقع یک جور نظم در کار شما می‌باشد و خیلی به گرفتن رتبه در گوگل به شما کمک کند اگر شما هر هفته محتوایی را منتشر می کنید گوگل هر هفته خزنده های خود را به سایت شما میفرستد.

 

تولید محتوا مرتبط و تخصصی با عنوانی مناسب

امروزه دیگر گوگل به جای یک موتور جستجو به یک موتور پاسخ گو به سرچ کاربران شده.تمام تیم ما هدفش پاسخ های بیشتر به نیاز سرچ کنندگان میباشد.

الگاریتم گوگل پنگوئن بسیار حساس است  ما هیچ وقت محتوای دیگران را در سایت خود کپی نم‌یکنیم حتی کارهایی مانند جابه جای عنوان ها و محتوا کپی کردن عکس و یا ویدیو همگی باعث جریمه سایت خواهند شد. و به جای ان بازنویسی صحیح و کامل ، تولید فایل صوتی و تصویری تولید خواهیم کرد.ما با نوشتن عنوانی  مناسب و خلاق به شما کمک خواهیم کرد

نوشتن محتوای  قابل فهم برای مشتری .ما با خواندن چندین مرجع و از نتیجه ان یک محتوای خوب تهیه مکنیم برای سئو سایت شما و گرفتن رتبه یکی از کلیدی ترین موضوع نوشتن یک محتوای کامل و پوشش تمامی موضوع های جانبی ان می‌باشد.

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی بسیار مهم است  اما همیشه اپدیت های گوگل این الگو را نیز کمی تغییر می‌دهد متخصصان ما با در نظر گرفتن نمودار پخش کلمات کلیدی شما در تمامی محتوای سایت چه به زبان فارسی و انگلیسی این عمل را انجام داده و با گذاشتن این لینک ها در متن باعث خواهد شد که بازدید کننده به تمامی قسمتهای سایت شما سر بزند.

طراحی سایت با قالب استدارد

الووب علاوه بر سئو طراحی قالب نیز انجام میدهد ما در قالب های خود تمامی نکاتی که مربوط به استاندارد های seo  هست در نظر میگیریم مانند تگ هایی که در هدر تا فوتر سایت میباشد.همچنین دادن امکاناتی برای استاندارد سازی محتوا به شما داده خواهد شد .

امنیت سایت

Seo بدون امنیت سایت بی معنی میباشد تیم ما با در نظر گرفتن زبان برنامه نویسی سایت شما ابتدا اگر نیاز به باز طراحی استاندارد دارد انجام میدهد سپس به سراغ امنیت سایت می رود . امروزه سایتها هوشمندانه هک میشوند ممکن است لینکهایی در قسمتهای مختلف سایت شما قرار داده شود و شما نفهمید ویا حذف سایت شما از موتور جستجو که سایت شما به اصطلاح کشته میشود.

ux تجربه کاربران مهمتر از رعایت استانداردها

طراحی ما به گونه ای خواهد بود که کاربران حس خوبی را در سایت شما داشته باشند ما با استفاده طراحی رسپانسیو و لود بالای صفحات این مهم را برای شما به ارمغان میاوریم.

 تحلیل کلمات کلیدی سایت شما

در چند ماه اول سایت شما به اصطلاح در سند باکس گوگل قار دارد و موتورهای جستجو خیلی دوست دارن بدون وب سایت شما در مورد چی هست . خوب ما با انالیز کسب کار شما و  شناسایی صحیح کلمات کلیدی ارزشمند در گوگل و ارتباط آن با موضوع کار شما کار را اغاز میکنیم و یک نقشه راه برای شما مشخص میکنیم تا در یک پروسه زمانی شما بهترین نتیجه در کلمات کلیدی رو بگیرید. برسی میزان رقابت و ارزش سرمایه گذاری در کلید واژه کار تیم ما می‌باشد.  ناگفته نماد در بعضی از حرفه ها مانند سرافی ها ، خدمات ترخیص کلا ، باربری ، نیاز به هزینه زیاد دارد تا شما در این کلید واژه ها بالا بیایید  و البته  هرچقدر ارزش کلمه بیشتر باشد فیدبک بهتری را نیز خواهید گرفت.

برسی موردی کلمات هدف و موقعیت قرار گیری آن در سایت

برسی موردی بسیار مشخص از اگر شما سایت فروشگاهی کفش دارید پس خرید کفش یک کلید واژه عالی و اساسی برای شما است.

استراتژی کلمات کلیدی و موقعیت قرار گیری ان در وب سایت یک اصل مهم در seo بهینه سازی سایت است اگر شما فروشگاه اینترنتی دارید ویا تنها ارائه دهنده خدمات خاص هستید استراتژی  کاملا متفاوت است. مثلا در یک فروشگاه اینترنتی پس از جستجو عبارت کلیدی مشتری به صفحه مورد نظر هدایت میشود و در انجا علاوه بر مشخصات کاملی از محصول به مشتری امکان خرید انلاین را نیز میدهد.

استاندارد نویسی

بر اساس الگاریتم های گوگل ما محتوایی را در سایت قرار می دهیم

1-انتخاب کلمات کلیدی هدف

 2-شناسای کلمات کلیدی دوم و سوم شما

3-محتوای اصلی سایت در جای درست خود قرار خواهیم داد

4- ساختار نگارشی صحیح

5-نوشتن محتوای توصیفی برای درک بهتر کابر

6-فاصله گزاری درست کلمات و تشخیص ارتباط معنایی جملات

پشتیبانی از محتوای تولید شده

1-معرفی به گوگل از طریق وب مستر تولز

2-استفاده از رباط برای انتقال محتوا به شبکه اجتماعی

3-برسی دوره ای جایگاه مقاله تولید شده و باز خورد بازدید کننده

4-درج دیدگاه در پایان هر مغاله

5-بروز رسانی

ایندکس محتوای سایت در گوگل به سریع ترین حالت ممکنه:

ثبت وب سایت در ابزار گوگل وب مستر

اشتراگ گذاری محتوا در شبکه اجتماعی

استفاده صحیح از لینک سازی داخلی

سورویس مزبانی مناسب

و ریتم بروز رسانی مداوم